Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ns. virallinen "irtoamispäivä" baariosastolla

On tietysti sanomattakin selvää, että Rattopojat Oy:llä irtoamispäivä on joka päivä.
Viimeksi olen baarista lähtenyt naisen kanssa joskus alkuvuonna 2007. Siis sellaisen, joka ei ole ollut seurassani sinne mennessä. Tuo taitaa olla myös aika pitkälti edellinen kerta kun olen yrittänyt baarista naisen iskeä.

Viimeksi olen baarista lähtenyt naisen kanssa joskus alkuvuonna 2007. Siis sellaisen, joka ei ole ollut seurassani sinne mennessä. Tuo taitaa olla myös aika pitkälti edellinen kerta kun olen yrittänyt baarista naisen iskeä.
Eli viime yrityksistä voidaan kirjata 100% onnistuminen. 👍

Pipo jouti tänään päähän lenkille, sen verran puhalteli tuuli kaverina. Sitkeässä istuu tämäkin talvi, viime vuonna tuli niin kivasti yllättäen ja kerralla.

Päivällä muutama hiutale tuli. Sen verran kylmää, ettei paljon moottoripyöräily houkuttele. Sen sijaan laitan takkaan tulet.
Täysin sama tilanne, lämmityskausi jatkuu etelleen. Lisäksi tilasin tänään parit merinovillakalsarit.

Lämmitin tänään torppaa normaalin talviprotokollan mukaan, uunin ja takan. Saunankin voisi vielä polttaa. Veli Susi on kateissa niin noin voi sanoa.

eiku oho, tänävuonnahan se tapahtui viimeksi!

on niin harvinainen tapah:tuma ettei meinaa muistaakkaan

neljä kananmunaa ja 200g jauhelihaa

eikö tämä eväs mene suoraan lihaksistoon?

ja täysin naturaalina, eiripaustakaan minkäänlaistakaan maustetta!

hyvää!

"Ruotsissa on 200 todettua tapausta, joissa puutiaisen puremasta on seurannut niin sanottu liha-allergia, joka tarkoittaa oikeastaan allergisuutta punaisen lihan sisältämälle galaktoosi-alfa-1,3-galaktoosi-nimiselle hiilihydraatille."

Hirviä kohtalo! Miten löytää kaupasta galaktoosi-alfa-1,3-galaktoositonta jauhelihaa, kun tavallistakin nykyjään välillä vaikea löytää?

20250506_195634.webp
Masa-kissa valitsi väkivallan.

Ainoita kavereita pallolla, jolle sopisi nuo teidän sushilautaskellot.

Back
Ylös Bottom