Mutta 90-lukuisten Hiluksien hinnat ne vaan nousee hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimeksi olen baarista lähtenyt naisen kanssa joskus alkuvuonna 2007. Siis sellaisen, joka ei ole ollut seurassani sinne mennessä. Tuo taitaa olla myös aika pitkälti edellinen kerta kun olen yrittänyt baarista naisen iskeä.ns. virallinen "irtoamispäivä" baariosastolla
On tietysti sanomattakin selvää, että Rattopojat Oy:llä irtoamispäivä on joka päivä.
Eli viime yrityksistä voidaan kirjata 100% onnistuminen.Viimeksi olen baarista lähtenyt naisen kanssa joskus alkuvuonna 2007. Siis sellaisen, joka ei ole ollut seurassani sinne mennessä. Tuo taitaa olla myös aika pitkälti edellinen kerta kun olen yrittänyt baarista naisen iskeä.
Päivällä muutama hiutale tuli. Sen verran kylmää, ettei paljon moottoripyöräily houkuttele. Sen sijaan laitan takkaan tulet.Ja merkitään pöytäkirjaan, lunta sataa.
Täysin sama tilanne, lämmityskausi jatkuu etelleen. Lisäksi tilasin tänään parit merinovillakalsarit.Päivällä muutama hiutale tuli. Sen verran kylmää, ettei paljon moottoripyöräily houkuttele. Sen sijaan laitan takkaan tulet.
Viimeksi olen baarista lähtenyt naisen kanssa joskus alkuvuonna 2007.
Eikö ne inhokkeet voisi menehtyä hypotermiaan.Punkkeja on siihen malliin, että voisi tulla talvi koko vuodeksi.