Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olen kuullut huhua, että semmoinen ns. festifaaliviikonloppu, eli kolmisen päivää keskiolut tuotteita vois aiheuttaa ripalia

Minulla ei näin ole ikinä käynyt, onkohan annostukseni pysynyt siis liikaa kohtuuden puolella?

Teitä on huijattu.

Eijole, olemme tietoisesti ostaneet kivoja rannekoruja.

Pystyvin kello ja tietty sotilaskäytössä ym ammattikäytössä kvartsikello, jos täytyy poistaa veivaili/korjailu/latausriippuvuus ja oikeasti tietää tarkasti ja luotettavasti paljonko kello on.

kvartsikello

mutta noissa ei ole tätä hyvin hypnoottista tikitystä

thumbnail_IMG_4522.webp

Tänään lähtee kirves mukaan virkamatkalle. Voi välillä pilkkoa asiakkaan puita niin saa elpymisaikaa.
Tänne tuli sellainen ennakkotieto että sokerointi on suoritettu ihan hiljattain.

Ymmärsin tämän niin että siellä on varmaan tuoreita munkkeja tarjolla, vappuun sopivasti.

En kyllä itse pysty sitä hiilarimössöä syömään kuin ehkä yhden yksikön verran.

Tänne tuli sellainen ennakkotieto että sokerointi on suoritettu ihan hiljattain.

Ymmärsin tämän niin että siellä on varmaan tuoreita munkkeja tarjolla, vappuun sopivasti.

En kyllä itse pysty sitä hiilarimössöä syömään kuin ehkä yhden yksikön verran.
Onneksi pikkusuolainen maistuu paljon paremmin ja nollakalorisena on terveellistäkin.

Back
Ylös Bottom