Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ettei minulla ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä, vaan tämä on yksi siitä pilleritriosta, jonka nykyinen tsykiatri räätälöi minulle osoittaen kiitettävää harrastuneisuutta ja ammattitaitoa asiaa kohtaan.

Onko tämä vähän sama kuin minulla ei ole hilsettä, mutta käytän head & shoulders shampoota?

IMG_5899.webp

Paavi Franciscus on kuollut.
Jos joku kaipaa uutta uraa, niin nyt hakemusta Vatikaaniin.

Siitä varmaan juntataan jo Muskille seuraavaa duunia Dogen jälkeen, kun Vancekin sattumalta juuri Vatikaanissa poikkesi.

Yllättävän pitkään hän jaksoikin sen JDVn tapaamisen keuhkokuumeensa jälkeen.

Ihmettelin, kuinka tuon ikäinen ja kuntoinen ukko ylipäänsä voi selvitä keuhkokuumeesta kotiin, mutta jossain näin myöhemmin sairaalan lekurin haastattelun, jossa tämä totesi että välissä jo pari kertaa mietittiin vakavasti pitäisikö antaa olla, mutta päätettiin sen sijaan ottaa käyttöön kaikki mahdolliset keinot ja lääkkeet todennäköisyyksistä ja haittavaikutusten riskeistä välittämättä. Että aika hc-hoidoilla saatiin tämä lisäaika vielä yhteen pääsiäiseen asti.

Pääsijäinen nolla annosta.😱

Olen tässä viikon sisään käynyt kolme kertaa kaupassa. Joka kerta unohdin* ostaa uudestaan hyväksi havaittua erikoistilannejuoma Corona ceroa.
Pitäisi olla niin kuin huoltovarmuusvarastossa. No jos tässä joku kerta kuiten muistaisi taas.

* muistin viime kauppareissulla ostaa karkkipussin. Jännä. :unsure:

Back
Ylös Bottom