Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peruuntuiko illan ajohommat?
Mmmmmmmeh… Kuten sanoin, en saa esteettisesti noista oikein mitään, vielä vähemmän mistään timanteista kuin titaanista. Mutta kaikilla on omat kiinnostukset, ite oon täällä paasannu keittiöveitsistä vaikka tuskin suurinta osaa kiinnostaa mikään Fiskarsin peltiveistä kummempi, kunhan sen tomaatin saa ennen pitkää nirhattua paloiksi.Tuosta Beginnerille:
![]()
SBGD223 | Grand Seiko
Grand Seiko official site. Made by hand for those who value perfection. Grand Seiko raises the pure essentials of watchmaking to the level of art.www.grand-seiko.com
Mmmmmmmeh… Kuten sanoin, en saa esteettisesti noista oikein mitään, vielä vähemmän mistään timanteista kuin titaanista. Mutta kaikilla on omat kiinnostukset, ite oon täällä paasannu keittiöveitsistä vaikka tuskin suurinta osaa kiinnostaa mikään Fiskarsin peltiveistä kummempi, kunhan sen tomaatin saa ennen pitkää nirhattua paloiksi.
Nyt mitä häh? Keittiöveitset menneet multa ihan ohi.Mmmmmmmeh… Kuten sanoin, en saa esteettisesti noista oikein mitään, vielä vähemmän mistään timanteista kuin titaanista. Mutta kaikilla on omat kiinnostukset, ite oon täällä paasannu keittiöveitsistä vaikka tuskin suurinta osaa kiinnostaa mikään Fiskarsin peltiveistä kummempi, kunhan sen tomaatin saa ennen pitkää nirhattua paloiksi.
On kyllä öljysheikki-levelin kamaa joku kelloksi naamioitu timanttikasa ranteessa.
Pitkään jaksoi yrittää, vielä oli toiveikas pöhinä päällä 90-luvullakin mutta kun järjestelmä vainosi.Harmi ettei Nilsiällä se Manoil lähtenyt oikein lentoon. Olis ollu hienoa jos Suomessakin olis ollu oma kunnon öljysheikki kullitetulla Rolls Roycella ja timantti Rolexeilla jne.
Onko sama ollu vaimojen kans?Kyllä juuri näin. Se hyvä mieli vaan joillain meistä tulee aina välillä eri naisista. En laske montako matkassa roikkunut viimeisten 25 vuoden aikana, mutta jokaisesta tykännyt.
Mikset ostanu sillon? Miksi kymmeniä korvikkeita ensin?Tämän nykyisen hankkimista mietin jo kauan sitten, joten ehkä se nyt viihtyy ranteessa kauan.
”Triggeröidä kellomiehiä” on vähän väsynyt heittto kellopiireissä. Kaikkia kiinnostaa laadukkaat kellot.Seiko on budjetti valinta. Jos haluat triggeröidä kellomiehiä, niin ota puheeksi Panerai.
imho Rolex on tylsä kello valinta. Se on liian persoonaton.
Omega on vähän jännempi ja tuo Panerai, Tudor tai Breitling olisi mielenkiintoisempia kelloja. Hommasin itse ton Panerai Submersiblen, mutta pitää odotella sitä vielä jonkin aikaa.
katso liitettä 270985
Onko sulla ihan kaikki hyvin? Aika horror -leffan tasoa noi sun ”ovelat” muokkaukset. Ja vastaukset muutenkin.Onko sama ollu vaimojen kans?
Mikset ostanu sillon? Miksi kymmeniä korvikkeita ensin?
Mitenkäs Voutilainen? Varmaan saa kyllä tuplata tai triplata budjetin joka tohon Seikoon menis.Mmmmmmmeh… Kuten sanoin, en saa esteettisesti noista oikein mitään, vielä vähemmän mistään timanteista kuin titaanista. Mutta kaikilla on omat kiinnostukset, ite oon täällä paasannu keittiöveitsistä vaikka tuskin suurinta osaa kiinnostaa mikään Fiskarsin peltiveistä kummempi, kunhan sen tomaatin saa ennen pitkää nirhattua paloiksi.
Jees, niin kauan kuin täällä on tollaisia Lonewolfin kaltaisia tyyppejä, taidan vetäytyä katsomoon.
Jos toi oli huumoria, niin joo.
Ei, kyllä ne hoidettiin ihan aikataulun mukaisesti.Peruuntuiko illan ajohommat?
Beawer on vieraillut rannassa. Työvälineet kotona. Pahus.Ei, kyllä ne hoidettiin ihan aikataulun mukaisesti.
Nyt aamukahvia huiviin ja kohta laulaa.