Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en, luovutan suosiolla

voin antaa esinmerkin
alkuvuodesta, vai olikohan jopa loppu, eräs naaras oli yltiörehellinen ja totesi internetin olevan kuin karkkikauppa ja miehiltä viestejä tulevan aivan niihin hukkumiseen saakka ja sanoi palaavansa kohdallani asiaan kun olen vuorossa jonossa -> en ole viestiäkään hälle sen jälkn laittanut, vaan olen orotellut hissunkissun

mutta oli kyllä äärinmäisen virkistävää kohtada rehellinen vosu joka sanoi asian niin kun sen on, eikä keksinyt mitään tyhmää selitystä

ja vielä sen näköinen, että olisi saanut tehdä minulle, ihan mitä vaan

ja sen tähären ei mitään toivoa olekkaan, että uon näköistä vosua kovin pitkälle päästettäisiin jonossa etenemään vaan luulen, että nappaaja tulee vastaan hyvin pian

en ole haaveillut, että pääsisin hänen kanssa nousevana Suvena koskelle amberille

Viimeksi muokattu:
Voi jumalauta. KOSKA oli bensaveekutonen, harmittaa hitosti että meni ohi.

Varmaankin oli kaikki istumapaikat alkuperäisillä penkeillä.

Nuin vähä ajettuki, ja noin naurettavalla hinnalla.

Kiitos tästä, vttu! 😄
Olen melko varma että näin juuri tuon kiesin Ivalon K-raudan pihalla viime kesänä.

Mutta joo, halvalla meni.

Back
Ylös Bottom