Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneks saa kaverin kylään torstaina, saa auttaa mua maistamaan pari stouttia pois. Toinen on 14,1% 0,44l niin ei sitä tuu yksinään avattua.Stout on kyllä hyvä. Oon hyvinvointini uhalla yrittänyt tykätä ipoista ja soureista ja kaikista muistakin, mutta ei niistä voi nauttia. Pahaa saatana. Stout on ollut tähän asti luotettava, yhtään hirveän pahaa en oo löytäny.
hän onkin, Hän
Niin kitkerästi humaloituja monet, että ei pysty.Itelle kyllä hyvät IPA:t ihan kärkipäässä oluttyylejä
Ne voi kattoa ne IBU:t ennen ostamista, jos huolettaa. Toki ei oo koko totuus, mille sit maistuu. En minäkään niistä kaikkein humaloiduimmista oikein piittaa tai jos prosenttia liikaa, mutta nää perus Punk IPA:t, Sierra Nevadan Pale Alet, Fullersin ESB:t jne. tosiaan hyviä janojuomia.Niin kitkerästi humaloituja monet, että ei pysty.
Erinomaisen hyvä keikka koko bändillä
No siis, aika harva juomatta jää :D Gueuzea erehdyin tilaamaan jossain Damissa rapulaani ja se jäi kyllä lasiin.Mulle on jääny vähän semmonen mielikuva että Maxille maistuu aika lailla kaikki oluet väristä riippumatta.
Nyt oli niin hyvä mainospuhe että täytyy ottaa makutestiin. Näyttäisi löytyvän ihan K-kaupoista tuota.No siis, aika harva juomatta jää :D Gueuzea erehdyin tilaamaan jossain Damissa rapulaani ja se jäi kyllä lasiin.
Tuossa muuten loisto omppusiideri: https://gwyntcidershop.com/collections/ciders/products/orchard-gold
Aivan omenamehua, helppo juoda saatanasti. Prosenttejakin vaan se karvan alle vitonen, niin ei oo heti katollaan, kun pari nielaisee.