Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tolla alalla ollut kyllä villit työmarkkinat muutaman vuoden just tuon keikkailun kans, mitä kuullut vierestä niin keikkailemalla saattaa saada huomattavasti parempaa liksaakin vs vakkari kun pääsee kuorimaan kermat päältä.
Kyllä. Tavanomaisesti on ollut leikattavana itsellä mutta johtuen erinäisistä syistä ja siitä että olen jo tehnyt niin paljon töitä, niin hannaavat lisätöiden antamista. Keikkailemalla saisi kyllä tuntipalkan kohdilleen.

Kyllä. Tavanomaisesti on ollut leikattavana itsellä mutta johtuen erinäisistä syistä ja siitä että olen jo tehnyt niin paljon töitä, niin hannaavat lisätöiden antamista. Keikkailemalla saisi kyllä tuntipalkan kohdilleen.
Joo, kukapa sitä haluaa sitoa itsensä liian tiukkoihin soppareihin jos tarjolla on enemmän vapauksia ja parempaa palkkaakin. Tuntuu että irtisanoutuminenkin on tuon takia todella matalan kynnyksen asia kun tietää, että voi vaan kävellä kadun yli seuraavaan paikkaan ja tod näk pääsis vaikka heti pukkarin kautta tienestiin.

Sillai, että kieli ja kielioppi ois niinku osapuilleen kunnossa.

Eihän noissakaan sillä sisällöllä pitäs olla itessään hirveästi väliä, vaan sillä, että osaat kirjoittaa kieliopillisesti oikeaa kieltä. Ne on sitten eri kurssit, joissa arvioidaan tarinantuottamisen taitoja.
Toivottavasti nykyään näin. Muistan sen yhden kerran kun sain jotain positiivista palautetta kirjoitustehtävästä ja se oli sen kerran kun oli jotain tietoa/sanottavaa asiasta. Muistaakseni piti vertailla kirjaa ja tv-sarjaa jotka olin jopa A) lukenut ja b( katsonut, joten jotain kosketuspintaa oli asiaan. Se oli se yksi kerta ala-aste - lukiovälillä.

Kyllä, olen traumatisoitunut.

Tiedä vaikka minusta olisi tullut jotain jos olisi kielellistä lahjakkuutta ja parempi yo todistus.

On minut hinnoiteltu tänne sen verran hyvin että kynnys lähteä on iso, mutta joutuu sitä väkisin pohtimaan muitakin vaihtoehtoja. Eritoten kun oma osaaminen on sillä tavoin erityistä että huutavan työvoimapulan keskelläkin olen yksisarvinen. Mutta tavoitteet on aina korkealla ja siihen harmillisesti tarvitaan rahaa. Lisää siis.

Tiedä vaikka minusta olisi tullut jotain jos olisi kielellistä lahjakkuutta ja parempi yo todistus.

Ei auta. Itselläni oli kirjoituksissa 3 eximiaa + 3 laudaturia ja kielellinen ilmaisukykyni on aina ollut luonnostaan hyvä, mutta silti minusta ei ole tullut yhtään mitään.

Ei auta. Itselläni oli kirjoituksissa 3 eximiaa + 3 laudaturia ja kielellinen ilmaisukykyni on aina ollut luonnostaan hyvä, mutta silti minusta ei ole tullut yhtään mitään.
Eikös jotkut ole ryhtyneet Valtakunnanjohtajiksikin ihan vaan omalla ilmoituksella, joten kaikki on mahdollista.

Jaahas. Pitäisiköhän sitä asettaa tälle päivälle tavoitteita, että voisi luistaa niistä.

Se oli hyvin voideltu orkanisaatio.

Vaikka keskusjohto oli tiukka ja hierarkia oli, kuitenkin jokainen yksikkö kykeni omiin operaatioihin

Back
Ylös Bottom