Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jäsen SIC sattui olemaan samaan aikaan laivalla ja onnistui bongaamaan mut sitten sieltä villapaidassaan.
Minä olen aikoinaan sattunut samalle salille jäsen Delgadon kanssa ja menin myös ilmiantamaan itseni.

Minua ei kukaan ole tullut nykäisemään hihasta, vaikka tunnistaminen olisi kyllä aika helppoa. 😄

1000005625.gif

Olen minäkin aika monta pakkislaista tavannut vuosien saatossa, mutta suurin osa ei enää aktiivisia palstalla.. Muutama hassu nimimerkki enää nykyaktiiveissa, jotka muistan nähneeni naamatusten.

Olen minäkin aika monta pakkislaista tavannut vuosien saatossa, mutta suurin osa ei enää aktiivisia palstalla.. Muutama hassu nimimerkki enää nykyaktiiveissa, jotka muistan nähneeni naamatusten.
En tiedä kyl ketään tavanneeni jotka nykyään ois aktiivisia, varmasti nähnyt jossain mutta tuskin sanaakaan vaihtanu.

Tais olla se 2010-2014 pakkiksen kulta-aikaa.

meetit oli sitä "sosiaalista" aikaa

olen käynyt ainakin kolmessa

enää en lähtisi, sosiaalinen ikä on mennyt ohi

nyt tuli kuntit eteen tiukka paikka!

sama ehtoo, mokoma #paikkakunnalla ja työväenpalloilijat tampereessa!

miten tämä ratkeaa?

1. on että huomenna tavastialle, ongelma tässsä: en osaa tehdä noin suuria päätöksiä, että ostaisin junan ja hotellin ja lapon tästä vaan

ei ole kyse rohkeudesta vaan korona-aikana lopullisesti hajalle menneestä kyvystä tehdä päätöksiä

en osaa nykyään suunnitella, eiku en pysty, muutamaa tuntia pidemmälle

Back
Ylös Bottom