Käy hakeen Saksasta auto ja Tukholmasta lautalla Suomeen.sitä kun aina alkaa miettiä, että mitä sielä yksin tekisi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käy hakeen Saksasta auto ja Tukholmasta lautalla Suomeen.sitä kun aina alkaa miettiä, että mitä sielä yksin tekisi?
Käy hakeen Saksasta auto ja Tukholmasta lautalla Suomeen.
Käy hakeen Saksasta auto
Näitä kyllä odotellaan. Ostan ensimmäisenä päivänä peräkärryalustalla olevan halontekokoneen. Vaikka minulla ei ole metsää- tai mahdollisuutta polttaa niitä halkoja missään.
Jos saunoa haluaa, pitää olla puita tehtynä. Sahassa moottori, halkomakoneessa lukee kellokoski ja on puuvarsi.Jos oon vaan vielä jaloillani eläkepäivinä ja on lukaali, jossa puuta pystyy järkevästi polttelemaan, niin henk. koht valinta ihan vanha kunnon kirves ja pölli. Aina tykänny halkojen hakkaamisesta.
Toinen vaihtoehto on ppp. Pelasta pörriäinen -piha. Ollu itellä käytössä jo monta vuotta. Ei se heinä siihen kasva, missä kuljetaan.Samaa ei voi sanoa sit esim. nurmikon leikkaamisesta. Siihen avuksi kaikki mahdolliset robotit ja päältä ajettavat leikkurit, mitä vaan siihen maailmanaikaan saa.
Poliitikon vastaus, koskapa ei ollenkaan vastannu kysymykseen.Automaatiota siihen lisättäisiin, ei tarvisi muuta tehdä, kuin jumitilat purkaa käsin ja lappaa tukkipöydälle uutta tavaraa.
Joystickiä voi ohjata servoilla tai vaihtaa venttiilipöytään proportionaaliventtiilit.
Muutaman sahan tukkipöydän automaagion olen tehnyt ja minusta niistä on tullut ihan toimivia.
Tai hankkii muutaman vuohen syömään sitä heinää pihamaalta.Toinen vaihtoehto on ppp. Pelasta pörriäinen -piha. Ollu itellä käytössä jo monta vuotta. Ei se heinä siihen kasva, missä kuljetaan.
Mikähän nyt on vaivana kun herätessä joka lihasta kolottaa. Reidet, latsit ja rinnat on kaikista arimmat mutta ihan joka mukselissa on hieman poikkeava arkuus.
Yhtään sekuntia liikuntaa en harrastanu vkloppuna. Loppu lähenee.
Ettei vaan ole käynyt samoin kuin Maxille, eli viikonlopun nestetankkaus liian vähäistä.Mikähän nyt on vaivana kun herätessä joka lihasta kolottaa. Reidet, latsit ja rinnat on kaikista arimmat mutta ihan joka mukselissa on hieman poikkeava arkuus.
Yhtään sekuntia liikuntaa en harrastanu vkloppuna. Loppu lähenee.
No mä pääsin kyllä panemaan tossa olikohan perjantaina, että oiskohan tää sit sitä alipalautumistaKuin myös, joka lihas turtana. Mulla kyllä selittyy, että viime vko oli kolme kovaa bodausta ja vkl la ja su molempina päivinä 3h kamppailuleiriiä.
Aiemmin ei ollu pystyny kuin yhteen kovaan bodaukseen per vko ku ei palautunu. Mutta kun jätin yö-panemiset ja aloin nukkua niin alkoi palautua ja pystyy bodaa kovempaa.
Tämä viikko kevyt viikko hyvi mielin. Urheiluhierontakin!
Loppu lähenee jokatapauksessa päivittäin. Paree ottaa ilo irti kun kerkiää.
Itsehän alan istumaan puistonpenkillä ja arvostelemaan kaikkea. Ei kylläkään mitään hajua missä olisi joku puisto.
Sixpäcki Suomen Vahvinta Vettä meni, ja kraanasta loput.Ettei vaan ole käynyt samoin kuin Maxille, eli viikonlopun nestetankkaus liian vähäistä.
Entinen esimies oli vanha stadin kundi ja kiljupunkkari, hänen suurta hupia oli mennä yövuoron jälkeen arkisin pussikaljalle puistoon ja katsella kun ohikulkevat arvostelee ja tuomitsee hänen rappiotilaa. Punk is not dead prkl.
Puistonpenkkejä on ainakin rantakatujen varsilla. Olen istunut sellaisella stadissa* ja ulkomailla*. Asuinpaikkakunnallani en vielä toistaiseksi, kun ei täällä tule käveltyä jalkoja niin loppuun.
Viime kesänä kävin aurinkoisena perjantai-iltana työkavereiden** kanssa istumassa rannassa portailla, niin sen nyt melkein voi laskea, mutta varsinaisilla puistonpenkeillä ei ole täällä päin ollut tarvetta istua, kun ei täällä oikein tule oltua edes lomalla niin lomamoodissa, että kävelisi aamusta iltaan ja katselisi maisemia ja ohikulkevia ihmisiä/elämiä/veneitä jne.
*Vesipullo tai jäätelö kädessä
**Tölkki kädessä
Nooooo.. miten tuon ottaa. Varmaan penkit ja mavet ehkä just 60% vanhasta, vaikka tässä on vähän aikaa pyristellytkin taas salilla. Sais varmaan lähemmäs vanhoja, jos kestäis tehdä, mutta toi olkapää ainakin rajoittaa punnertamisia.Kyllä se on niin, että kestävyyskunto rapistuu hetkessä, mutta voimatasot kyllä säilyy aika hyvin