Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistan kun aikoinaan uutisoitiin, että jenkeissä haluttiin voimaan sellainen pykälä ettei wintoosan uudelleenkäynnistymisen odottelu olis palkallista aikaa.Paljonkohan maailman IT-työajasta menee tiukan tietoturvan mukaisten salasanojen uusimisiin? Veikkaan: Paljon.
Uff. Kuulostaa aika raskaalta vaikka olis hyvääki musaa. Onhan tuokin siis mutta ei.Piporadiossa soitetaan vain aivan oikeita ja helposti tunnistettavia musiikkikappaleita. Ne vain jäävät junnaamaan johonkin kohtaan eivätkä koskaan etene loppuun asti. Siinä sitä sitten kuuntelee sata kertaa kuinka "on hanget korkeat nietokset"![]()
Nyt valintajärjestelmillähän heillä on suurin yleissivistys mitä suomenmaa päällään kantaa, ainakin seittemäntoista ällää yo todistuksessa...en uskalla ajatella miten heistä tulee vaikka luuseppiä kun oikein mihinkään ei ole vastausta kirjassa ja pitää vaan itse keksiä ja soveltaa ratkaisuja ongelmiin. Saati sitten että voit tehdä kaiken täysin oikein ja savolainen supersankari Vituix Män tulee silti kylään.lekureilla, jonkinlainen yleissivistys.
Kiitoksia tästä provosoinnista, ny mietin miksen oo pariin vuoteen muka jaksanu laittaa...
Olet sä vähän. Mä yritän joka vuosi kikkailla tommosta ja välillä palaverit esimiehen kans on samanlaista huutoa ku turkkilaisella torilla. Vähän kieli poskessa toki.olenkohan liian tunnollinen työMies, kun en ole ikinä kehdannut ajatellakkaan lomailevani siten, että loma osuu päästäiseen jotta saa pidemmän loman?
kattelin tällä viikolla eturengasta että se pitäisi vaihtaa uuteen samalla kun laitoin akun lataukseenjos katselisi vähän moottoripyöriä
jokakeväinenvakiohaku:
Varttihullu on siis edelleen se todennäköisin diagnoosi.Piporadiota tutkittiin perusteellisesti kaikenlaisten vakavien syiden poissulkemiseksi. Ensimmäinen reaktio psykiatrian puolella oli tietysti "Jahas - nyt meillä on tässä psykoosipotilas. Taitaa vähän skitsofreniaa pukata päälle". Meni melkein puoli vuotta, ennenkuin totesivat, että ei nyt olekaan. Toki itse olin sitä mieltä alusta alkaen, mutta eivät ne uskoneet. Tähän vaikutti varmasti se, että lääkärivaihtuvuus on suurta ja mitään pitkäaikaista lääkäri-potilas -suhdetta ei vahingossakaan pääse syntymään. Aina uusi erikoistuva lkr vastassa. Kokeilin kiltisti kolmea eri neuroleptiä, joista Piporadio ei ollut moksiskaan. Siinä vaiheessa sain lähetteen neurologialle. Siellä kuvattiin ja tutkittiin kaikenlaista perusteellisesti, mutta selitystä ei löytynyt.
Erittäin mukavanoloinen neurologi lopuksi totesi, että aivojen toiminnasta tiedetään edelleen vähän, aivot ovat ihmeellinen elin ja kaikenlaista tapahtuu.
Minusta fiksusti sanottu.
Varttihullu on siis edelleen se todennäköisin diagnoosi.
"Mää vaan tutkin näitä kuvia emmää tiiä"Erittäin mukavanoloinen neurologi lopuksi totesi, että aivojen toiminnasta tiedetään edelleen vähän, aivot ovat ihmeellinen elin ja kaikenlaista tapahtuu.