Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pöllöt mainittu, ne ovat omallakin lintuykkössijalla. Myyttisiä ja öisiä.

26c9416e4060dcebe4b78081dfa28447.webp

Ettien että @Lonewolf

Maksumuurin takana, mutta olisi hauska lukea koko juttu.

Kloppina olin kateellinen naapurin vanhemmalle pojalle joka osti yks kesä 500cc crossin ja minulla oli vaan pelkkä 50cc mopo. Takit haisi silti ajon jälkeen kummallaki samalta, mutta mä olin yleensä vähän myöhemmin perillä.

Kloppina olin kateellinen naapurin vanhemmalle pojalle joka osti yks kesä 500cc crossin ja minulla oli vaan pelkkä 50cc mopo. Takit haisi silti ajon jälkeen kummallaki samalta, mutta mä olin yleensä vähän myöhemmin perillä.

Muksuna vähä sama juttu kun kaveri sai mökille 125cr ja itellä oli vielä siihen aikaan mopo. Noh, nyt on kotarin 250 ja 360 2-tahdit.

Muksuna vähä sama juttu kun kaveri sai mökille 125cr ja itellä oli vielä siihen aikaan mopo. Noh, nyt on kotarin 250 ja 360 2-tahdit.
Ottaahan se ny pientä miestä päähän ku toisen vehkeestä lähtee isompi ääni, menee kovempaa ja sutii kaasusta mutkissa.

Varmaan hyvin vetoja tommosessa isossa modernissa kakstahdissa?

tälläisinä ehtoin kun kapakasta toiseen jotka on tyhjää täynnä laahustus ei aiheuta kun synkkiä mietintöjä

jos NAISta joskus haluaisi saada->ei minkäänlaisia mahtollisuuksia (Miehelle jolla tinner ei toimi)

ja voiko Mies olla haluamatta NAISta ollessaan Mies

ei voi!
Olen todennut toimivaksi näissä tilanteissa rohkean päihteiden liikakäytön, tarpeeksi jos vetää yliastutuksi niin voi saada miestäkin!

Back
Ylös Bottom