Maistuis kyllä tässä formuloiden kanssaTulkaa syömään, menee omiin suihin (kylkiin) muuten kaikki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maistuis kyllä tässä formuloiden kanssaTulkaa syömään, menee omiin suihin (kylkiin) muuten kaikki.
Yhteensä nelisen tuntia jäällä ja kaksi ahventa, sysipaska laji. Huomenna uusiksi!Kahvit juotu ja pekonit syöty, nyt pilkille! Olen positiivisesti yllättynyt jos saalis on isompi kuin yksi sormenmittainen, lähes läpinäkyvä ahven.
Tulkaa syömään, menee omiin suihin (kylkiin) muuten kaikki.
Ei.Tulkaa syömään, menee omiin suihin (kylkiin) muuten kaikki.
Taitaa tulla tänään töllöstä nhl-lätkääkin.Tänään voisi kipata muutaman oluen. Lätkä -> F1 -> momoa leffa.
Tuli ihan muuan biisi mieleen ja sitä mukaillen Finsku leipoo pullia, niin sä...vahaat Saabbia.Eka pullat suuhun ja sitten pullaa uuniin?
Yhteensä nelisen tuntia jäällä ja kaksi ahventa, sysipaska laji. Huomenna uusiksi!![]()
Mutta toki jäsen Joxu olisi nostanu vähintään 50 viissataagrammasta, vaikka tiskialtaasta prkl.Joskus >20 vuotta sitten lähdettiin kaverin kanssa ex temporena pieneen pilkkikilpailuun. Saalis oli juuri tuota tasoa että minulla pari ahvenen sinttiä ja kaverilla ehkä yksi. Palailtiin kisan lopussa pelipaikalle tuumien, että vittu mikä reissu mutta saatiin edes raitista ilmaa. Ilmeni sitten, että koko kisassa vain yksi tyyppi oli saanut jonkinlaisen saaliin ja suurin osa ei mitään ja niillä minun parilla sintilläni irtosi siis hieno kolmossija kisassa ja jokin muodollinen palkinto. Palkintojen jakajatkin kyllä katselivat "saalista" vähän sen näköisenä, että ei saatana.
Itsellänikin on jostain +20v takaa CV:ssä yksi pilkkikilpailun kolmostila.Joskus >20 vuotta sitten lähdettiin kaverin kanssa ex temporena pieneen pilkkikilpailuun. Saalis oli juuri tuota tasoa että minulla pari ahvenen sinttiä ja kaverilla ehkä yksi. Palailtiin kisan lopussa pelipaikalle tuumien, että vittu mikä reissu mutta saatiin edes raitista ilmaa. Ilmeni sitten, että koko kisassa vain yksi tyyppi oli saanut jonkinlaisen saaliin ja suurin osa ei mitään ja niillä minun parilla sintilläni irtosi siis hieno kolmossija kisassa ja jokin muodollinen palkinto. Palkintojen jakajatkin kyllä katselivat "saalista" vähän sen näköisenä, että ei saatana.
Parempi vaan laittaa lihaa 4 tunniksi uuniin ja mennä jäälle siksi aikaa juomaan apertitiiveja. Sellainen win-win.Yhteensä nelisen tuntia jäällä ja kaksi ahventa, sysipaska laji. Huomenna uusiksi!![]()
Avovesiaikaan kalaa kyllä tulee ja syksyisin on ahven- ja kuhafilettä pakastimessa reilustikin, mutta tämä jäällä kököttäminen ei juuri koskaan tuota tulosta. Joskus käy sen verran tuuri että saa pannullisen ahvenia, muttei edes joka talvi.Vaikka jotkut ne vaan oikeasti nostaa sitä kalaa kuin liukuhihnalta, samalla kun itte metrin päässä ei saa mitään.
Vaari oli tästä hyvä esimerkki, ympärillä kasa ahvenia pyramidin muodossa, aina. Hieman liioitellen, mutta kuitenkin.
Negative.Oliko kisan lopussa mitään jännää?