Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaha, olis kaverin myöhästyneet varpajaiset alkaen tänään. Loppuen varmaan su.

Koska läsö ja aattelin vetää nyt jotain muuta kuin pelkkiä sokerilitkuja, niin kävin eilen kunnon turistina Alkossa, että "löytyykö jotain helposti dokattavaa valkoviiniä" ja tuli kolme pulloa jotain mitä lie, joita pitää varmaan alkaa tuossa iltapäivästä tirpomaan. Kaapista vielä vähän kirkasta yms. vietäväksi mukaan.

Ja maanantai vapaa, että saa puhallella, jos nyt lähtee laukalle.

jatsia maustettuna Kämäräisellä

menisikö kuntit?

Minua vähän kinostaisi, toisaalta taas en tiiä kuinka epävällä mukavuusalueella sielä olisi ja maksaaki kakskymppiä +juomat ilaman ruokaa

Jotenkin tuli mieleen;

2mXuXlZ.png
Ja vähäpukeisista miehistä tulikin mieleen että sumoturnaus alkaa reilun viikon kuluttua.

snipp.webp

Ei tainnut sisäistyä kun en ymmärrä. Mutta ei se niin nuukaa tieten
No minä väännän rautalangasta.

Kehonrakennus on kauneiskilpailu missä värjätyt ja öljytyt miehet vertailevat lihasmassaa ja estetiikkaa (estetiikasta se kauneus muodostuu). Aivan marginaalitason hommaa josta tykkää tai ihmettelee. Minä kuulun niihin tykkääjiin, koska olen homo. Ja autisti. Minulle asioiden kurinalainen toistaminen päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen on kivaa. Muskulaarinen estetiikka on kiehtovaa ja hienoa, muttei eroottista. Pasteilen Sam Sulek kuvia/videoita koska se kaveri on kultaakin kalliimpi meemitehdas, mihin se itseironia kytkeytyy.

jatsia maustettuna Kämäräisellä

menisikö kuntit?
Menis jo ihan tuon Kämäräisen vuoksi. Välillä tullu paikallisessa Jazz barissa muutenkin kyllä ihan puskista jotain tosi kovia jazz-vetoja katottua, kun ollaan satuttu iltaa istumaan, vaikka vähän vaikea genre itelle noin muuten.

No minä väännän rautalangasta.

Kehonrakennus on kauneiskilpailu missä värjätyt ja öljytyt miehet vertailevat lihasmassaa ja estetiikkaa (estetiikasta se kauneus muodostuu). Aivan marginaalitason hommaa josta tykkää tai ihmettelee. Minä kuulun niihin tykkääjiin, koska olen homo. Ja autisti. Minulle asioiden kurinalainen toistaminen päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen on kivaa. Muskulaarinen estetiikka on kiehtovaa ja hienoa, muttei eroottista. Pasteilen Sam Sulek kuvia/videoita koska se kaveri on kultaakin kalliimpi meemitehdas, mihin se itseironia kytkeytyy.
Saahan siitä tykätä, ei siinä mitään. Rutiinit on usein meille kirjolaisille todella tärkeitä joten sinänsä nappivalinta lajin suhteen.

Oletko koskaan haaveillut maailmanvalloituksesta, vangitsemalla pieniä eläimiä ropottien sisään?
Tai onko ajatuksissasi toistuvasti 🦔💎 ?

🤔 ❓

CNBlosfWIAEoTQ_.png

Oletko koskaan haaveillut maailmanvalloituksesta, vangitsemalla pieniä eläimiä ropottien sisään?

En...

Oletko koskaan haaveillut...

🤔

... mutta toisaalta, nyt kun tarkemmin ajattelin asiaa... jotta "pieniä eläimiä" voi vapauttaa, niin heidäthän täytynee ensin vangita... Siis että se vapautus on sitten mahdollista. 😇

Timantit näen tällä hetkellä uhkana omalle vapaudelleni, mutta toisaalta. Kuka nyt ei tykkäisi timanteista. 💎 Tai siileistä. 🦔

🤷‍♀️

😁

Niin, se tässä just niinku kiinnostikin, että kenen mielestä se on ollu hyvä idea, että ollaan hillittömiä läskejä ja sit tömistellään ja läpsitään hiekalla liina perseessä..
Mitä sinne perseeseen tässä tapauksessa sitten olisi hyvä työntää? Tee ihan sellainen pikatesti ja nykäise täysillä kalsarit korviin - tuntuuko hyvältä? Vyö + liina on ainoat asiat mistä tarttua muun kehon lisäksi ja siinä kun 250kg ukko repii kalsareista niin mielellään olisi tukevat ja ettei sitten niin paljoa puristaisi.

Bokh tai sinnepäin. Ei ole ihme että Mongoliasta tulee monet/suurin osa sumon huipuista...viimeisen 20v sisällä.
Joo, ite tutustuin lajiin sen jenkki voimamiehen videon kautta. Härkästä suorituskykyä kyllä löytyy, ihan varmasti on tubessa video kun joku niistä nappaa juoksevaa sonnia kaulasta, toisella kädellä kamppaa etujalat ja sit painii sarvista tonttiin. Muistan elävästi sen nähneeni, pelotonta touhua.

Mitä sinne perseeseen tässä tapauksessa sitten olisi hyvä työntää? Tee ihan sellainen pikatesti ja nykäise täysillä kalsarit korviin - tuntuuko hyvältä? Vyö + liina on ainoat asiat mistä tarttua muun kehon lisäksi ja siinä kun 250kg ukko repii kalsareista niin mielellään olisi tukevat ja ettei sitten niin paljoa puristaisi.
Tää lähti nyt vähän vikaraiteille, että voidaan lopettaa :D

---

Kai tässä vois töitäkin vielä tehdä, kun tunti tapettavana, mutta vähän kyllä myönnettävä, että alkaa suussa napsaan.

Back
Ylös Bottom