Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on taas maaliskuu ja kiristely jatkuu. Olin 4 viikkoa aika korkeilla kaloreilla mutta painoa ei tullut juuri nimeksikään lisää. Herkkuja söin tuona aikana: 0kcal. Vaakon Nakilla toki kävin kerran.

Seuraavat 10-12 viikkoa sitten revitään rasvaa taas, tarkoituksena saada päkki esille ja elämänilo pakkaselle.
Herkut tässä tapauksessa ED-pullo. Lomalta paluun jälkeen (tammikuun alkupuoli) kahvihuoneesta olen syönyt kaksi dominokeksiä. Painossa tahi ulkonäössä tahi #olossa ei muutosta.

Vasta kaksi tuntia työpisteellä ja jo ihan kypsä. Napsutellut jonkun saakutin tietoturvakurssin ajankuluksi.

15 mainosta 1 forum sivulla. @Mike toivotaan että kyseessä jokin tilapäinen häiriö? Tuskin googlekaan luulee että samaa mainosta 9 kertaa laittamalla peräkkäin sinä saat 9x tuoton katselukerroista?

Liitteet

• Screenshot_20240301_105116_Chrome.webp
    Screenshot_20240301_105116_Chrome.webp
    52,4 KB · Katsottu: 78
15 mainosta 1 forum sivulla. @Mike toivotaan että kyseessä jokin tilapäinen häiriö? Tuskin googlekaan luulee että samaa mainosta 9 kertaa laittamalla peräkkäin sinä saat 9x tuoton katselukerroista?
Joo mä olen määrittänyt tyyliin 4 mainosta /sivu riippuen sivusta.

Nouseeko neste tänään?
Joela nousi eilen, pölhölässä perinteisesti mörnimistä.
Lopetin Helsinkiin pitkäaikaissijoittamisen tyystin (no aika lyhyt horisontti ollut tähänkin mennessä yleensä).
Nyt vaan rahastoja pitkälle tähtäimelle ja siihen päälle helvetinmoinen vemputus silloin kun ehtii seurata.

omx.PNG

Ei se minullakaan näy missään. Kaikesta tekemisestä huolimatta näytän aivan paskalta mutta onneksi salille mennään muustakin syystä.

Onks sit kovin mielekästä ylipäätään verrata omaa runkoa johonki maailmanluokan roinafysiikkaan? Tuo on monelle täysin saavuttamattomissa vaikka roinais, söis ja bodais kuinka paljon.

Täältä realismia mitä tulokset ilman anabolista stereo hormoonia. Maailman paras podari Sam Sulek valmentajana ja geenitkin hyvin lähellä, vain stereot puuttuu. =D
Niin ja erotus toki se että Sam on ensin treenannut ensin vuosia uimahyppyä ja sen päälle 5-6 vuotta punttia, Mark aloitellut vastikään. Ja kyllä, Sam roinaa ihan vittuna, mutta oli hänen fysiikkansa ennen roinaa jo aivan helvetin kova.

Pystyisin luettelemaan kaikki 70-90 lukujen Mr Olympiat voittovuosien kera, viimeisen 10v ajalta ei juuri mitään käryä. Phil Heathin voittoputki taisi katkeata jossain vaiheessa. Ilman ketjuspämmiä en olisi kuullutkaan Sam Sulekista. Huomaa ettei potaus ole elämän prioriteettilistalla kovinkaan korkealla.

Tammi-helmikuussa kuitenkin 26 treeniä. Tai pikemminkin "treeniä", volyymi on neljänneksen siitä mitä se joskus oli ja intensiteetistäkään ei voi puhua edes samalla viikolla.

Back
Ylös Bottom