Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_4448.webp

Se olis viites residentti vallan kahvassa minun elinaikanani. Hyvä vaihtoehto stuppi ressaks. Ei löytynyt maasta parempaakaan. Itse tietysti olisin ollut parempi, mutta en halua muuttaa homo-cityyn.

Taas olis jääny herkut Ärrälle jos ei olis ollu käteistä mukana.
Se on taas maaliskuu ja kiristely jatkuu. Olin 4 viikkoa aika korkeilla kaloreilla mutta painoa ei tullut juuri nimeksikään lisää. Herkkuja söin tuona aikana: 0kcal. Vaakon Nakilla toki kävin kerran.

Seuraavat 10-12 viikkoa sitten revitään rasvaa taas, tarkoituksena saada päkki esille ja elämänilo pakkaselle.

800kg. Tonnia odotellessa. Edit: eiku jaa, tais vetää sitä, ei työntää. No ihan sama.

Herra on muuten kai Ameriikkaan saapunut. Mielenkiinnolla odottelen, jos jotain viteota tulisi reissusta.

View: https://www.youtube.com/shorts/plKpMOwghv8?feature=share

Joo sen se vielä nöyrästi veti, mutta aivan varmasti tonni tulee vielä. Ja huuto perään perkele. Olis livenä varmaan aivan levottoman kokoinen gorilla jos forkutkin on 50cm+

Back
Ylös Bottom