Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kestivät kauemmin uunissa kuin lautasella. On muuten ärsyttäviä nuo laatikot, kertasyönnillä meni melkein koko roskis täyteen kun on niin rehevää pahvia käytetty.Kauanko kesti?
2300 - 08002225-352.![]()
Mullakin ääriharvinaista. Mutta eiköhän S kerro kohta faktat.En oo nähny unia viimeiseen ~20v lainkaan. Tulkintaa?
Mökkihöperyys iskenyt.S kerro kohta faktat.
Loppu on lähellä.
Kuuluuko edes ylimääräistä musiikkia?En oo nähny unia viimeiseen ~20v lainkaan. Tulkintaa?
Ei tullu ees biisejä. Ihan vaan silmät kiinni ja sit onki aamu ja saa vetää haalarit päälle.Loppu on lähellä.
Kuuluuko edes ylimääräistä musiikkia?
Loppu on lähellä.Ei tullu ees biisejä. Ihan vaan silmät kiinni ja sit onki aamu ja saa vetää haalarit päälle.
Loppu on lähellä.
Mä voin kertoa. Näät kyllä unia mutta nukut niin syvästi ettet muista niitä. Se että muistaa unet tarvitsee nukkua vähän kevyemmin.En oo nähny unia viimeiseen ~20v lainkaan. Tulkintaa?
Voit olla oikeassa, mä nukun ihan vihanneksena joka yö. Yön aikana saattaa vaikka tuuli viedä peltikaton mut mie nukkua posotan vaa.Mä voin kertoa. Näät kyllä unia mutta nukut niin syvästi ettet muista niitä. Se että muistaa unet tarvitsee nukkua vähän kevyemmin.
Käsittääkseni, jos ei herää kesken unen, niin sitä ei muista.Mä voin kertoa. Näät kyllä unia mutta nukut niin syvästi ettet muista niitä. Se että muistaa unet tarvitsee nukkua vähän kevyemmin.