Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_20240225_163420.webp
@Sylverö

Ulkonäkö varmasti jakaa mielipiteitä.
Ois kiva kuulla noita.
Sinänsä ulkonäköä en itse pidä pahana. Mutta kuulla olis kiva joo. e: mää kyllä niin tykkään noiden paneelien äänestä, mutta eihän ne mitkään esteettiset ole.

Onneksi tuli ostettua kerralla kunnon ämyrit, niin ei tarvi miettiä vaihtoa.
Ulkonäkö nyt on, mitä se on.
Nii.. Mää ostin "paremmat" kauijjuttimet muistaakseni joskus 2003(?) (originaali 5 x Argonit). Sen jälkeen olen ostanut samoja 2 lisää, toiseen huoneeseen kaksi kaijjutinta ja pari subbaria. En ole vielä vaihtanut mitään.

Yhtä huono vaihtamaan kaijjuttimia kuin autoja.

e: korjaan itseäni, noin 2011 myin 2 x Rel Q50 ja ostin BK Monolithin tilalle. Eli joo, subbaria olen "vaihtanut" e: en muista mistä ostin ekan Rellin, tokan ostin jäsen mhk:lta.

19 v saksalainen nappasi sit yli 90 m keihästä. Edellinen ennätys 79 m.
Touppinkilla ei ollu mitään osuutta yhtäkkiseen tuloskehitykseen...

Niinku aikanaan ysärilläki, pari tuttua tyyppiä hiihteli öbaut tuon ikäsenä kilpaa. Oli joku kanssakilpailija, jonka kans kympin kisa oli sekuntikampailua. Tämä tyyppi käväsi kahen viikon "korkeanpaikanleirillä" maajoukkue-ehdokkaana, ja paluun jälkeen veti kympin yli minuutin kovempaa...

Se oli se vähähappinen ilma siellä "alppitalossa", juu.

Back
Ylös Bottom