Minä otin tunnin välikuoleman töiden jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enoo perehtynyt. Alkosta saa valmista siis.Miten tehty? Jotain tuoreen inkiväärin paloja uitettu kuukaus kossupullossa, niin mahtaa olla melkoista myrkkyä, mutta jotenkin makeutettuna ja jollain järkevällä reseptillä voi varmaan olla ihan hyvääkin. Ginger alehan on ainakin parhaita blandiksia, mitä on.
Ah, joo, tuo on varmaan aika makea. Mut arvaisin aika iisiksi juotavaksi.Enoo perehtynyt. Alkosta saa valmista siis.
Meni heti pieleen, aloin ajattelemaan lissun pikkuhousuja.Kuntit. Ajatelkaa, jos olisitte Lissun Mies, niin minkälaisia pikkuhousuja joutuisitte käyttämään. Tai älkää ajatelko.
Tsek, aamuvuorot eivät ole ihmisen työtä.Minä otin tunnin välikuoleman töiden jälkeen.
Minä mietin millä ilmeellä lissu lukee näitä miesten kalsarijuttuja..Meni heti pieleen, aloin ajattelemaan lissun pikkuhousuja.
Varmaan pettyneenä, aivan vääriä materiaalivalintoja. Ja liikaa materiaalia ylipäänsä.Minä mietin millä ilmeellä lissu lukee näitä miesten kalsarijuttuja..
Tiesitkö että HS ja toisinpäin Sieg Heileisaatana
hs taas vauhdissa
![]()
Brändit | Ingmanin jäätelöpuikkoa myydään natseihin liitetyllä tunnuksella
Unilever Suomi ei halua kommentoida sitä, onko jäätelöpuikon nimen sopivuutta pohdittu tai onko siitä tullut valituksia.www.hs.fi
Samat luulot minullakin.Varmaan pettyneenä, aivan vääriä materiaalivalintoja. Ja liikaa materiaalia ylipäänsä.
Vähän niinku sisäänrakennettu mavepuku.Miten voi olla näin vaikeaa käyttää 10min venyttelyyn. Perse ja reidet täysin jumissa, helpottaisi heti muutamalla venytyksellä mutta ei.
Miten voi olla näin vaikeaa käyttää 10min venyttelyyn. Perse ja reidet täysin jumissa, helpottaisi heti muutamalla venytyksellä mutta ei.
Mä voin tulla hieromaanMiten voi olla näin vaikeaa käyttää 10min venyttelyyn. Perse ja reidet täysin jumissa, helpottaisi heti muutamalla venytyksellä mutta ei.