Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa mennä Helsinki-Tampere-Seinäjoki linjaa, eli Kuopiossa ei suurempaa vaaraa.Iso satelliitti on putoamassa tänään ja se lentää Suomen yli. Kehoitan kaikkia pysymään sisätiloissa, ellei asianmukaista suojausta ole käytettävissä.
Hähä, osta ennemmin Mazda 6, takavalo vain 983€ alv 0% marmoritiskiltä. Onneksi tämän ilon ja onnen päivän maksaa POP.Volvo xenoni umpio sökönä. 1000€ käytettynä. Vois itsekin siirtyä wanhoihin toyotoihin.
Täällä taisi olla perjantaina. Työpaikalla houkuteltiin lähtemään kun olisi saanut tyhylippuja, mutta minä menen mieluummin bodaamaan.Lauantaina neljä ruusua ja treffit
Vedetty hiilareita ja melatoniinia. Mitähän vielä, että saisi nukuttua ensi yönä?
No höh.Taitaa mennä Helsinki-Tampere-Seinäjoki linjaa, eli Kuopiossa ei suurempaa vaaraa.
Mä bodaan sitten lauantaina, kun ensin oon tehnyt koeajonTäällä taisi olla perjantaina. Työpaikalla houkuteltiin lähtemään kun olisi saanut tyhylippuja, mutta minä menen mieluummin bodaamaan.
Anopin nykyisellä miehellä oli 2011 vuosimallin saab 9-5 joka meni lunastukseen sen takia kun siihen ei saa takavaloa uutena. Pikku reikä tuli kun toinen auto peruutti siihenHähä, osta ennemmin Mazda 6, takavalo vain 983€ alv 0% marmoritiskiltä. Onneksi tämän ilon ja onnen päivän maksaa POP.
Pinterest? Face?Jos on tarve tuijottaa puhelinta ja pakkis ja iltikset on luettu loppuun, niin. Mitä sitä selaisi...
Instaa ei voi.
Jos on tarve tuijottaa puhelinta ja pakkis ja iltikset on luettu loppuun, niin. Mitä sitä selaisi...
Instaa ei voi.
Ampparit.comEn minä muista noihin salasan...hmmmm...![]()
Tiedän että porukka täällä tykkää katsella pomppivia löllötissejä ja kaikenmaailman muuta outoa, mutta itse katselen mielummin muumioita tai vanhoja ukkeleita tonkimassa maata tunnin putkeen.Jos on tarve tuijottaa puhelinta ja pakkis ja iltikset on luettu loppuun, niin. Mitä sitä selaisi...
Instaa ei voi.