Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen aiemminkin epäillyt Mr no-bodyn olevan kauan kadoksissa ollut velipuoleni.Mikä vitun juttu ja millä logiikalla se ylipäätänsä on, että päissään oleminen on hyväksyttävämpää känninen idioottilauma ympärillä kuin omassa rauhassaan viinan tuottamia suuria ajatuksia ajatellen?
Toki, onhan se säälittävä elämä jos koko ajan on kaksi promillea päällä ja paskat housussa itsariyksiön sohvalla, mutta silloin on kysymys ongelmasta ja liikakäytöstä ja sille tasolle kun mennään, niin ei ammattiryyppääminen sen hienompaa ole vaikka ne paskat joisi joka päivä housuun samanhenkisessä juopporemmissä eikä yksin.
Brother from another mother.Olen aiemminkin epäillyt Mr no-bodyn olevan kauan kadoksissa ollut velipuoleni.
Doc nähty jouppilanvuorella.
View: https://www.instagram.com/reel/C25ng2_v4Sx/?igsh=MWQ0MTJza3FiZ2Y0bw==

Brother from another mother AND father.Brother from another mother.
Vaikeampaa jos tarve päivitellä yksittäisiä komponentteja. Applen kohdalla pitää vaihtaa koko kone.
Puolensa kaikessaVaikeampaa jos tarve päivitellä yksittäisiä komponentteja. Applen kohdalla pitää vaihtaa koko kone.
. Itse en sitä veivaamistakaan kaipaa. Yksinkertaiselle miehelle yksinkertaiset vehkeet.aihe? en oo kai saanu ees stalkannut mistään. Naiset on vaan niin paljon parempia tossa touhussa.Voi ei, mä julkaisin mun instaan ensimmäisen videon jota olin ajatellut mun tulevalle tube-kanavalle. Jokseenkin jännittävää. No, enhän mä edes ehostanut itseäni videolleno, ei se ollutkaan mikään mainosvideo itsestäni
Tää on ihan harrasteaiheinen (kasviharrastus) video jonka laitan sinne tubeen kun pääsen koneelle.aihe? en oo kai saanu ees stalkannut mistään. Naiset on vaan niin paljon parempia tossa touhussa.
Mikä oli aiheena tällä kertaa?Nyt on maanpuolustukselliset asiat hoidettu. Loput viikonlopusta aion omistaa sohvalla loikoilulle.
(kasviharrastus)