Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä loppu jo, ei oo ku 22. Alkuviikkoon ennustelee vähä viileämpää toki.Sais loppua nämä pakkaset.
Saisko tänne semmosen sensitive content varoituksen. Mun on ollut jostain syystä pakko rajoittaa pakkiksen selaamista tietyissä tilanteissa.Rules of this thread:
1. Älkää yllyttäkö Aliciaa navanalusasioissa
Muita sääntöjä ei ole.
Saisko tänne semmosen sensitive content varoituksen. Mun on ollut jostain syystä pakko rajoittaa pakkiksen selaamista tietyissä tilanteissa.![]()
Samaa olen miettinyt, ei tarttunut toiseen, täällä pentuun. Minulla on molemmat koirat vielä rokotettu kennelyskää varten, kun joutuvat hoitoloissa välillä olemaan. Olenkin miettinyt, että liekö on sitä sittenkään (voi toki tarttua ihan vaan pihalta rokotuksesta huolimatta mutta varmaan aika epätodennäköistä) vai olisiko vain liika rasitus kylmässä.Meillä reilu vuosi sitten tuli samainen yskä nuoremmalle koiruudelle, tietty kans kaikista päivistä valitsi sen ainoan kun oltais oltu lähdössä laivalle. Noh sinne män reissu ja rahat mutta oli se kyl tosi kurja seurata. Ei kyllä tarttunut vanhempaan koiraan mikä vähän yllätti kun ilmeisen tarttuvaa sorttia ainakin väittävät
Saanen huomauttaa rikoksen jo vanhentuneen kun tapahtumasta on kulunut yli 20 vuotta.
Tänä vuonna yksi alkoholijuoma 4cl. Lisäksi olen kuulunut jo pitkään Tapiolle uhraaviin pakanoihin, minuun eivät lähi-idän paimentolaiskansojen jumalat tehoa.

Sylvin nuhteita.
Ystävällisin terveisin raittiussisaret
Uhkaus vai lupaus?

Riossa on Ipaneman rannalla tuhansia jätkiä tuollaisissa. On meinaan melkoinen näky.Sulla on kyllä ihan oma maku miesten tangoissa.
Hieno yhdistelmä.
Mitkä täytteet?Itsehän ajattelin nostaa suuren pitsan mahan sisäpuolelle.
Erehdyin avaamaan pakkiksen salilla sarjatauolla. Meni hyvin pikaisesti kiinni. Sinällään ihan ansaittu rangaistus puhelimen pläräämisestä salilla, mutta liian kovalla rangaistusasteikolla.Rules of this thread:
1. Älkää yllyttäkö Aliciaa navanalusasioissa
Muita sääntöjä ei ole.
Oliskohan se itelläki taas joku vkl aika lähtee puumansyötiksi jonnekin isolle kirkolle. Tosin tässä iässä sitä taitaa olla vähän vanha jo sellaiseen, taitavat katsella oikeasti nuoria saaliita.Nämä teitin nuorten poikamiesten juttuja. Vokot siipimiehenä lähdette ensi vkl valloittamaan Helsingin yöelämää ja live raportointi tänne!![]()
Mitkä täytteet?
Paljon sinne maksaa lennot? Jos käyttäs Alician siellä normalisoitumassa.Riossa on Ipaneman rannalla tuhansia jätkiä tuollaisissa. On meinaan melkoinen näky.