Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinä vielä porilainen lintulauta, kun aloin nyt nettiä lärään:

1707156998672.webp

Vähän tekisi mieli bullittaa nordeaa, mutta taidan kuitenkin vain kengittää omaa persusta. Vaaka näytti epämiellyttävää lukua ja penkki ei kulkenut.

Mitähän sitä sitten elämällään tekis. Perkele kun joutuu tällasia miettimään.
Mietin ihan samaa.

kertokaa jos keksitte jotain

Minä ainakin tällähetkellä onely tuhlaan elämääni, en elä sitä
päivät,viikot,kuukaudet,vuodet,kuluu,mitään,ei,tapahdu

on se harmi että et itse voi tehdä asialle mit... eiku hetkinen.

no sano mitä teen jos vastaus löytyy, sitähän toisiltakin Herroilta tiedustelin, että olisko hyviä iteoita

itsellä kun ei ole

no sano mitä teen jos vastaus löytyy, sitähän toisiltakin Herroilta tiedustelin, että olisko hyviä iteoita

itsellä kun ei ole

No mikä tekee sut onnelliseksi? paitsi asua siel samassa kylässä ja istuu samassa baarissa päivästä toiseen? Eiku hetkinen, sekään ei tee sua onnelliseksi mut silti se toistuu päivästä toiseen. Siis ymmärrän jos aidosti vaan vihaa kaikkea tai haluaa elää niin että säästää rahaa johonkin asiaan millä ei ole juurikaan merkitystä elämässä, pahimmillaan perinnöksi korkeasaarelle.

Oman harmaan elämäni keskellä kävin esimerkiksi viime kesänä YKSIN vaeltamassa Japanissa, ei tarvinut puhua kenenkään kanssa, mutta puhuin aina kun mahdollista. Mutta joo, tiedän että se oli oma unelmani, ei sinun, mutta eikö siis sisältäsi löydy _mitään_ haaveita tai toiveita muuta kuin että Dimmu Borgir tulisi esiintymään siihen juottolaan ja saisit yksin istua juomassa kaljaa Dannyn kanssa toisianne tuijottaessa?

Seuraavaksi koitin kaikin mahdollisin keinoin hommata lippuja Tomorrowlandiin, olin mukana ennakkorekisteröityneiden lipunmyynnissä, ja myöhemmin normaalien kuolevaisten, no luck, mutta ainakin HAAVEILEN hienoista ja kivoista jutuista! Sulle vois sopii Wacken festarit, siellä moni metallipää on viihtynyt.

Muuta nyt vaikka aluksi sinne amerikkaan katsomaan josko Iida Tikkaa kiinostaa, sillä ilman sitä, et saa varmaa vastausta.

edit : niin siis haaveilun lisäksi myös PYRIN niitä kohden.

Tänään repeytyi toisen jalan pikkuvarpaan kynnestä puolet pois 🤷‍♀️ Taas verta ja särkyä.
Olin huolellisesti leikannut ja jopa viilannut kaikki kynnet. Ilmeisesti pitää jo etukäteen teipata kaikki varpulit.

Back
Ylös Bottom