Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tän pitäs olla ensimmäinen reggae tyylinen suomalainen levytetty kipale vuodelta 1976.

Reggae, okei..

Mullon aina ollu varmaan väärät päihteet reggaen kuunteluun.. ei pysty yhtään.

Mä en suomi reggaeta edes tunnusta, valitettavasti se itselleni kuulostaa vaan hupailulta ja vähän kuin kummeli tai putous tekisi genrestä pilaa. Kerran olin eräillä pienillä festareilla ja tämä artisti oli siellä vetämässä keikkaa ja tästä jotenkin tykkäsin.
View: https://youtu.be/10EU3_tcMGY?si=HYorUGnZM4otv0XG

Mutta näin yleisesti hyvin takaa istuvia collareita tuntuu olevan hankala ostaa miehenä.
Minähän elän about kaiken elämäni töiden ulkopuolella collegehousuissa, viime vuosituhannelta asti, R-Collectionin housuissa. Toki istuvuudesta minun on mahdoton sanoa kun persettä eijjole ja pippeliki on niin pieni että sitä pitää kompensoida muulla materialla, eikä se muutenkaan mihinkään näy mahan alta.

Keskossa kultainen risti. Mennyt ei ole tietenkään mikään varma tulevaisuus. Mutta, kesällä 2020 oli edellinen vastaava tilanne. Kun osinkoa tulee 4 kertaa vuoteen, parempi tuotakin on tuulipukujen ostaa vaikka joka kk, mitä hillota rahoja pankkitilillä negatiivisella reaalikorolla.

Liitteet

• KESKOB_2024-02-04_08-02-59.webp
    KESKOB_2024-02-04_08-02-59.webp
    54 KB · Katsottu: 59
Aamukahvi tsek. Tunnin aamukäppäily karvakamujen kans tsek. Santsikahvi tsek. Mitähän sitä sitte... Pitäsköhän pestä vaikka pyykkiä.

Mä en suomi reggaeta edes tunnusta, valitettavasti se itselleni kuulostaa vaan hupailulta ja vähän kuin kummeli tai putous tekisi genrestä pilaa. Kerran olin eräillä pienillä festareilla ja tämä artisti oli siellä vetämässä keikkaa ja tästä jotenkin tykkäsin.
View: https://youtu.be/10EU3_tcMGY?si=HYorUGnZM4otv0XG

Joo, ei :D

Oon varma, että tää musa on tehty siihen, kun poltat jotkut kunnon myssyt ja koomaat sohvalla reggeata kuunnellen. Selvin päin tätä ei voi kuunnella.

Tai sitten tää vaatii jotain mustan miehen sielunmaisemaa, jota ei sitäkään löydy meikäläiseltä.

Back
Ylös Bottom