Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maanantaina tunti etujalan hyppykiertopotkuja ja sain jonkinlaisen nivusalueen hermopinteen jalkaan. Tänään tunti lisää samaa ja mä en varmaan kävele huomenna. Jalkaa ei voi nostaa yhtään. Kiva 😏

Maanantaina tunti etujalan hyppykiertopotkuja ja sain jonkinlaisen nivusalueen hermopinteen jalkaan. Tänään tunti lisää samaa ja mä en varmaan kävele huomenna. Jalkaa ei voi nostaa yhtään. Kiva 😏
Kun puhutaan "kovasta" treenistä, niin olisi hyvä joskus kurkata kamppailulajien harjoituksiin.

Tässä ketjussa taitaa olla onneksi useampia naisten nivusalueen asiantuntijoita.

jos ongelmakohta on huomattavan syvällä: IsoG
jos taas semmoinen hellempi läpsyttely piisaa niin: redneck

jos vedämme ässän hihasta ja otamme neljänen pelaajan mukaan niin jos haluaa erittäin hyvänhajuisen kokemuksen niin sitten se on käännyttävä Aliisan puoleen

Aluksi eroottisen sisällön julkaiseminen tuntui olympiatähdestä inhottavalta, mutta vähitellen hän alkoi pitää siitä.

– Tämä on minun kroppani. Tein töitä sen eteen, enkä vain saanut sitä lahjaksi. Nyt voin myös tienata sillä, hän sanoo.

Huoraaminen saattaa tuntua monesta alkuun inhottavalta, mutta tekee vaan niin ajan kanssa alkaa tykätä.

Back
Ylös Bottom