Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nii-i, ei ihme että tarjonta ja kysyntä ei kohtaa

siis heterolla tavalla

Tohtori jo hyvin sanoikin. Lisäisin vielä (itseasiassa toistan itseäni, ei ole ensimmäinen kerta kun tästä lausun), että tää fanaattinen suhtautuminen lisääntymiselimiin on tyypillistä vain toiselle sukupuolelle. Oli kyse sitten omasta tai vastakkaisen sukupuolen elimestä.
Mutta kun pitää kuunnella sydäntään ja jos se sydän vetää kohti titua tai vitua niin vastarinta on turhaa.

Rogainella kasvaa kyllä karva voijjumalauta. Kaikki palstan vitulliset olis kateellisia mun ripsistä. Hiuksia ei oo vielä tullu lisää siis, mutta ripset on venyny kuukaudessa varmaan kaksinkertaisiks.

tuohan on onely työmaan tai asunnon sijainninvalintakysms

Minä: en ole ollut tuntiakaan etätöissä, silti 0h0min viikossa autossa istumista työn tähären

miten tähä on päädytty? työmaa oli ensin, asunnon osto vasta sen jälkn hyvältä sijainnilta

Tämä toki ihannetilanne, vaan vaihdan työpaikkaa kyllä useammin kuin kotiosoitetta.

kun on seniili, kuten Minä, olen palvellut vain yhtä yrititystä koulunkäynnin lopetettuani

se tekee ikäiselläni +20v

Ihmeellistä lihasta näkyy Niskas Iivon olkapäissä, hartioissa ja selässä. Ei minulla ole sellaisia ollenkaan. Oli meillä taas yhteiset treenit hallilla.

50667f364487e3916de3ffc6ba5502af.jpg.webp

Kikki-lappu.jpg

Tohtori jo hyvin sanoikin. Lisäisin vielä (itseasiassa toistan itseäni, ei ole ensimmäinen kerta kun tästä lausun), että tää fanaattinen suhtautuminen lisääntymiselimiin on tyypillistä vain toiselle sukupuolelle. Oli kyse sitten omasta tai vastakkaisen sukupuolen elimestä.
Tässä on pätevä huomio. En ole todellakaan kuullut koskaan kenenkään naisen kertovan vulvastaan innostuneesti vuodesta toiseen tai pohtivan, millaisia pimperoita muilla naisilla on tai miten oma värkki sijoittuu pimppien paremmuusjärjestyksessä (mitä ei kyllä ole edes olemassa). Näin ollen on selvää, että paitsi sukupuolielimet niin myös aivotoiminta poikkeavat suuresti toisistaan verrattaessa eri sukupuolia.

Mummelit polski sujuvasti ohi. Toivotonta räpeltämistä.
Niillä on ollut vuosikymmeniä enemmän aikaa harjoitella kuin sinulla. Sitäpaitsi - vanhan kansanviisauden mukaan - kuoleman edellä juoksuttaa.
Rogainella kasvaa kyllä karva voijjumalauta. Kaikki palstan vitulliset olis kateellisia mun ripsistä. Hiuksia ei oo vielä tullu lisää siis, mutta ripset on venyny kuukaudessa varmaan kaksinkertaisiks.
Minä odotan pigmenttiglaukoomani kehittyvän siihen asteeseen, että pääsen aloittamaan silmätippalääkityksen. Se aine nimittäin kasvattaa tehokkaasti silmäripsiä. Haluaisin ne uljaat räpsyttimet nyt enkä vasta kahdeksankymppisenä.

Tässä on pätevä huomio. En ole todellakaan kuullut koskaan kenenkään naisen kertovan vulvastaan innostuneesti vuodesta toiseen tai pohtivan, millaisia pimperoita muilla naisilla on tai miten oma värkki sijoittuu pimppien paremmuusjärjestyksessä (mitä ei kyllä ole edes olemassa). Näin ollen on selvää, että paitsi sukupuolielimet niin myös aivotoiminta poikkeavat suuresti toisistaan verrattaessa eri sukupuolia.

entäpä tissit?

luulisin, että joku vosu on tyytyväinen, jopa ylpeä varustuksestaan

miksi siis meMiehet emme saisi olla: tyytyväisiä varustukseen

entäpä tissit?

luulisin, että joku vosu on tyytyväinen, jopa ylpeä varustuksestaan

miksi siis meMiehet emme saisi olla: tyytyväisiä varustukseen
Tottakai, esimerkiksi minä olen aina pitänyt rinnoistani. Se on hyvä asia, koska jotkut naiset kokevat valitettavasti ikäviä tunteita ja epävarmuutta oman povensa suhteen. Rinnat eivät kuitenkaan ole sukupuolielin kuten penis on.

Back
Ylös Bottom