Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kuljettajattarelle.

Minkäs perässä siellä oikein hiihdetään?🧐

LMT otti vähän kuokkaan eilen. Tilauskantaa olisi mutta toimitukset takkuaa, 2024 tulosennuste tuli hieman alas. Sen alareuna eps 25,65 nykyhintaan pe 17,15. Mielestäni varsin kohtuu hinta amerikkalaisesta puolustusvirmasta kun sotaa päällänsä ja maksavat ok osinkoa plus ostelevat omia pois.

Päivä on totaalisesti piloilla jos nukkuu yli kahdeksaan.

tuota en ole ymmärtänyt ikinä

miksi päivä menee pilalle jos nukkuu erinomaiset yöunet?

mitä aamulla on semmoista tekesmitä minkä tekeminen myöhemmin päivällä pilaa sen päivän?

Minulla ei ainakaan mitään

Wapaaherranelämää on kohta takana 10kk, oon tänä aikana ehkä kahtesti nukkunut yli kahdeksaan.

Minun ei tarvi olla lomalla kun viikko niin unirytmi on jo käännähtänyt useita tunteja eteenpäin, nippa-nappa loppuuvikosta enää ehtii lounasaikaan kylille aamiaiselle

Vuosilomalla ehtii kierähtää helposti jo puolipäivää

olisikin mukava olla joskus niin pitkällä lomalla että rytmi tekisi täyden vuorokauden kierroksen

Vuosilomalla

yllättävän varhainen tuo heräämisaika keskimäärin kuitenkin on kun katois oikein virallisista mittaustuloksista
eikä etes lähelläkään yhtä tuo myöhäisin heeräminen! tämä mittaustulos siis vuosilomalta -22, koska siitä oli selkeät muistikuvat, että jokaJumalan ehtoo tuli aurinkoterassilla viihdyttyä koska kelit suosi

data.jpg

bar.webp

Kyä toi tonnineljäsataa maksoi. Koko rahan väärti. Huikee laite. Mun käytössä korvaa järkkärikameran. Yhtähyvälaatuisia kuvia saa instaan ja kymppikuviks. Seinän kokoisia julisteita ei tuu rintattua. Korvaa myös tietokoneen täysin. Tuosta lukee lehdet, täyttää veroilmoituksen ja turbaatio: mas.

Otan käyttöön illemmalla. Ei jaksa hipelöidä ny.

katso liitettä 261609
Jos tarkoitit omaa käyttöä, niin hyväksytään, mutta henk. koht puhelin ei kyllä korvaa tietokonetta missään muussa kuin siinä aivan turhassa netin ja somen läräämisessä, jonka vois yhtä hyvin jättää tekemättä ja katella vaikka taivasta ja lintuja. Kaikki oikea tekeminen kuin myös kaikki yhtään pidemmät foorumiviestit tietokoneella ite.

Hää täytti just 50v.

View: https://www.instagram.com/reel/C2NmlCqPRc4/?igsh=YmQwcTd5d3V1YnFp

View: https://www.instagram.com/p/C2cnmnRrsH5/?igsh=MXQ4MDByYzMwM2p1bQ==

En tiedä paljonko näissä on filtteriä, mutta mitä mieltä @Max131 jos pitäisi arvioida Hammerscale asteikolla 1-6?

Vaikka olis filtteriä, niin ei voi sanoa, että olis kauhean huonosti Tiffany ja amberssoninsa säilyneet. Tiffanylle voisi kikkelinsä vilauttaa.

tuota en ole ymmärtänyt ikinä

miksi päivä menee pilalle jos nukkuu erinomaiset yöunet?

mitä aamulla on semmoista tekesmitä minkä tekeminen myöhemmin päivällä pilaa sen päivän?

Minulla ei ainakaan mitään
Katsos kun elämme hyvin, hyvin erilaista elämää ja minun ei tarvitse miettiä miten saisin aikani kulumaan. Minulla on lapsi, opiskelen työn ohella toista amk-tutkintoa, okt, mökkejä, metsää, eräilyharrastuksia yms. Lisäksi kun olen selkeästi tehokkaimmillani aamuisin ja hyydyn iltaa kohden, niin pitkään nukkuminen pilaisi päivän. Jos sitä tapahtuisi.

tuossa kun vielä ryhdyin aanaalysoimaan suuremmassa kuvassa "elmääni" niin olikohan se tuota aikaa kun kaikki oli kiinni vai sitä aikaa kun pilkku tuli klo 17:00

muistaako joku

en kuitenkin tullut pantua aikaisin maata myös viikonloppuisin tuolloin

data.webp

voisin muuten suåsitella Aliisallekkin ouraa, mutta emmä enää

mielenkintoisia atk:lla tarkkailtavia juttuja ON!

en siis suåsittele nykyään, kun uusille asiakkaille tämä hupi ei ole enää ilamaista vaan kk maksun takana, Me vanhat saimme elinikäisen ilmaisen jäsenyyden

Puhelin ~ 300 euron oneplus, toiminut hyvin. Ei vielä tarvetta vaihtaa.

Hajusteet, ei ole, en käytä. Tarvittavat ihonhoito tuotteet perusvoide, ihoöljy. En käytä shampoota (vesipesu ja välillä perusvoide) ei ole päänahka enää kutissut.

Minun ei tarvi olla lomalla kun viikko niin unirytmi on jo käännähtänyt useita tunteja eteenpäin, nippa-nappa loppuuvikosta enää ehtii lounasaikaan kylille aamiaiselle

Vuosilomalla ehtii kierähtää helposti jo puolipäivää

olisikin mukava olla joskus niin pitkällä lomalla että rytmi tekisi täyden vuorokauden kierroksen
Oon havaannut että itsellä sellainen luonnollinen unirytmi, eli nukkumaan kun siltä tuntuu ja herää kun herää, sattuu osapuilleen aikavälille 23 - 07

luonnollinen unirytmi, eli nukkumaan kun siltä tuntuu ja herää kun herää

minulla tuo myöhäistyy muistaakseni 30-60min päivässä

jos haluaa pitää minkäänlaista rytmiä yllä lomalla on käytettävä silloinkin herätyskelloa

ensipäivinä vielä pystyy herätä klo9, mutta viikon lopulla alkaa klo 10 herätys jo tehdä todella tiukkaa

viikon lomalla siis

Oon havaannut että itsellä sellainen luonnollinen unirytmi, eli nukkumaan kun siltä tuntuu ja herää kun herää, sattuu osapuilleen aikavälille 23 - 07
Aika sama. Tosin ei tarvii kuin yhden kunnon kännin, niin ei pääse taas viikkoon kunnolla sängystä ylös eikä illalla väsytäkään normaalisti.

Siellähän oli luistelubaanaksi vedetty tuo lähitie. :confused: Pienellä jännityksellä kuluneilla kitkoilla päiväkotireissu.

Ja hajusteet on kuulkaa ihan passée arkielämässä. Itseni ja muiden puolesta toivon, että missään hajupilvissä ei kukaan uisi.

Back
Ylös Bottom