Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pk-seudulla kaikki valtaväylät kaks kaistaa per suunta, hyvin pääsi tänäänkin satanen lasissa kustannuspaikalle kitkarenkailla. Ei se tartte ku vähän normaalia kovemman vesisateen kesällä ja aina joku alkaa ajamaan kuuttakymppiä.

Eikö kukaan ees näyttäny centterii taikka vilkutellu valoja bmw:lle??!

Eikö kukaan ees näyttäny centterii taikka vilkutellu valoja bmw:lle??!

Olen huomaavainen liikenteessä ja ohitan hitaimmat yheksääkymppiä etteivät järkyty liikaa. Mutta onhan nuo turuntie ja kehä3 hyvin aurattu eikä mitään kovia polanteita, jos näkyväisyys hyvä niin ihan hyvin voi satasta ajella. Kehällä itse asiassa ei edes rajoitus vaihdu vaan satasen rajoitus sen pätkän mitä menen melkein kokonaan. Että kyllä ne muutkin. Ja audikuskit on pahimpia!

Eilen illalla lähdin puoli kymmenen aikaan illalla Raisiosta ajamaan pohjoista kohden ja keli oli aivan karsea. Rauman jälkeen muuttui vähän paremmaksi niin loppumatka kulki joutuisasti. Mietin silloin pari kertaa jäänkö Raisioon yöksi, mutta onneksi olin hullu ja lähdin ajamaan koska aamulla olisi ollut vielä huonompi keli.
Tulihan siinä viis tuntia ajettua

Vittuu, väsytä tippaakaan, kun taas 1,5h sykki padelia iltasella.. ei kyllä onneks tarvii tehdä töissäkään juuri mitään huomenna, mutta takuuvarmasti silmät ihan ristissä..

Mitä Sam Sulek tekee tänään?

hämstrings?

en ole varma, en vielä osaa aivan ulkoa reenikiertoaan, vaikka justiina toissaehtoon aktsoin vidiota missä hän sen kertoi

mutta jostain, syystä, kun Minä olen katsonut, aina uusimman, niin ylinvoimaisesti eniten on ollu hämstring ja sguads vidioita, esinmerkikis yhtäkään käsipäivää en ole vielä nähnyt

Back
Ylös Bottom