Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Laardi
Keskosta puhuit. Siinä tuli eilen kultainen risti. Pian nähdään, saako tukea 50- tai 200 päivän liukuvasta keskiarvosta. Voi olla ok ostopaikka kohta käsillä.

Liitteet

• KESKOB_2024-01-16_13-16-34.webp
    KESKOB_2024-01-16_13-16-34.webp
    39,6 KB · Katsottu: 60
Korvassa vettä! 😭
Tippa jotain öljyä, oliiviöljy tai vaikka ceridal. Mee kyljelleen hetkeksi niin että se korva ylöspäin, rentoudu. Sitten käännä puolta, laita pyyhe alle tai vaikka vanutuppo korvaan, kohta ikäänkuin poksahtaa ja vesi alkaa valumaan pois

Tippa jotain öljyä, oliiviöljy tai vaikka ceridal. Mee kyljelleen hetkeksi niin että se korva ylöspäin, rentoudu. Sitten käännä puolta, laita pyyhe alle tai vaikka vanutuppo korvaan, kohta ikäänkuin poksahtaa ja vesi alkaa valumaan pois
Ceridalia laitoin ja toimi tovin jälkeen. Hankala, ku piti tehdä ruokaa ja juoda kahaveet pikku kiireellä. Ei ollu aikaa köllöttelyyn. 😅
Sun taktiikka käyttöön seuraavalla kerralla, jos ei oo kiire. 😂

Ceridalia laitoin ja toimi tovin jälkeen. Hankala, ku piti tehdä ruokaa ja juoda kahaveet pikku kiireellä. Ei ollu aikaa köllöttelyyn. 😅
Sun taktiikka käyttöön seuraavalla kerralla, jos ei oo kiire. 😂
Jos kiire on kiire, niin seuraava metodi toimii aina.

Polvilleen sohvan viereen, sitten lyöt päätäsi siihen sohvan istuintyynyyn muutaman kerran kohtuu napakasti, ja tietenkin se korva edellä jossa vesi on.

Tähän menee aikaa 10-15s eikä tarvitse kikkailla mitään muuta.

Jos kiire on kiire, niin seuraava metodi toimii aina.

Polvilleen sohvan viereen, sitten lyöt päätäsi siihen sohvan istuintyynyyn muutaman kerran kohtuu napakasti, ja tietenkin se korva edellä jossa vesi on.

Tähän menee aikaa 10-15s eikä tarvitse kikkailla mitään muuta.
Korvatulppa korvaan muutamaksi minuutiksi.

Erilaiset kokemukset minulla.

Pohjolasta on rahat saanut pankkitilille aika hyvin. Uusi polkupyörä- ja kännykkä on tullut varastettujen tilalle. Ei voi moittia.
Niin, minähän joudun nyt asioimaan suoraan vastapuolen vakuutusyhtiön kanssa, sikäli kun tämä seniili edunvalvonnassa oleva seniori ei itse ilmoita vahinkoa. Tähän mennessä POP-/Suomen vahinkovakuutus ei ole ollut positiivinen kokemus.

En millään hampaat irvessä dietillä ole, mutta eilen osui silmään youtubessa maininta Shirataki konjac nuudelista, että kuinka sitä voi syödä huoletta vs perus pasta. Pyörähdys ihan s-marketissa ja yllätys oli suuri kun sitä olikin siinä hyllyllä valmiina. tässä seisoo notta 10kcal 100g nuudelia. Kokeillaan tota ihan just et millasta koostumukselta yms.

Niin, minähän joudun nyt asioimaan suoraan vastapuolen vakuutusyhtiön kanssa, sikäli kun tämä seniili edunvalvonnassa oleva seniori ei itse ilmoita vahinkoa. Tähän mennessä POP-/Suomen vahinkovakuutus ei ole ollut positiivinen kokemus.
Jos haluat nopeuttaa prosessia niin tee itse heti.
Syksyllä kun olin kolarissa niin olisi mennyt 3-4 viikkoa ylimääräistä aikaa kun auto pois käytöstä kun vastapuoli ei ollut tehnyt ilmoitusta

Jos haluat nopeuttaa prosessia niin tee itse heti.
Syksyllä kun olin kolarissa niin olisi mennyt 3-4 viikkoa ylimääräistä aikaa kun auto pois käytöstä kun vastapuoli ei ollut tehnyt ilmoitusta
Juu, kyllä sinne on sähköinen vahinkoilmoitus tehty ja huomenna jos vaan ehtii, niin ajelen InCarin kautta, et saa vahinkotarkastuksen hoidettua. Pitäis vaan tietty jollain tavalla päästä asioimaan POPin kanssa, et mikäs heillä on noin niinku näkemys asian hoidosta ja kuinkahan kauan saa sit odotella päätöksiä. Pitänee heti aamusta huomisella soitella, et onko siellä aukeamis hetkellä jo linjat varattuina.

kuinkahan kauan saa sit odotella päätöksiä
Yleensä kyllä kun on vastapuolen vakuutusten kanssa asiointia ollut niin ei ole juuri epäselvää ollut, ts päätös on tullut puhelimessa ollessa tai päivän sisällä netin ilmoituksen täytöstä.

e: silloin joskus kun vastapuoli oli...noh ei oikein siinä kunnossa että ei varmaan tiedä edelleenkään ajaneensa punaisia päin ja mun kylkeen...Onneksi oli silminnäkijä...no mutta joo, ilmoitin silloin myös omaan vakuutusyhtiöön ja oma yhtiö lunasti auton "akuutissa vaiheessa" jettä saatiin asia eteenpäin a sano hoitavansa asiat vastapuolen vakuutusyhtiön kanssa.

Viimeksi muokattu:
Yleensä kyllä kun on vastapuolen vakuutusten kanssa asiointia ollut niin ei ole juuri epäselvää ollut, ts päätös on tullut puhelimessa ollessa tai päivän sisällä netin ilmoituksen täytöstä.

e: silloin joskus kun vastapuoli oli...noh ei oikein siinä kunnossa että ei varmaan tiedä edelleenkään ajaneensa punaisia päin ja mun kylkeen...Onneksi oli silminnäkijä...no mutta joo, ilmoitin silloin myös omaan vakuutusyhtiöön ja oma yhtiö lunasti auton "akuutissa vaiheessa" jettä saatiin asia eteenpäin a sano hoitavansa asiat vastapuolen vakuutusyhtiön kanssa.
Mulle oma vakuutusyhtiö totesi, että soitteleppa kuule ihan ite sinne vastapuolen yhtiöön. Mutta niin, ehkä se aurinko alkaa paisteleen risukasaan, jahka joskus saan sieltä POPista jonkun langan päähän. Tämä turhan selvittely ja ajanhukka vaan kyllä aina vituttaa.

Menikö irman fård kuinka rusinaksi tilanteessa?

Henk.koht oon luovuttanu uusien dieseleiden suhteen jo ajat sitten. Jää tuo vuosimallin 2007 volvo viimeiseksi ja tuossakaan ei tosiaan ole ku perus dpf+egr ja ihan on riittävästi harmia jos et niitä fyysisesti ja ohjelmallisesti deletoi.

Back
Ylös Bottom