Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin autolenkillä.
En oo tajunnutkaan, että rakentavat yliopiston rantaan jo tosissaan opiskelija-asuntoja. Hyvä mennä krapulassa luennolle, vaikka kontaten. Lyhyt matka.
Niin se tärkein unohtui, siellä on myös anniskeluoikeudet.Ulko-ovella on liikennevalot joista näkee kannattaako sinne etes yrittää sisään.
Näyttää olevan jonniiverran suosittu paikka. Kesällähän siinä taitaa olla terassi jossa on sitten asiakaspaikkoja paljon enemmän.
Joo, onhan nuoriso jo niin rapakunnossakin kuulemma, että tuskin pystyvät ilman krapulaakaan kävelemään pidempää kuin 500 metrin matkaa. Täytyy olla se skuutti.Kävin autolenkillä.
En oo tajunnutkaan, että rakentavat yliopiston rantaan jo tosissaan opiskelija-asuntoja. Hyvä mennä krapulassa luennolle, vaikka kontaten. Lyhyt matka.
Uskomattoman ahtaaseen tilaan ne pytinkiä laittaa.Minä aattelin pitkään että siinä on joku parkkipaikkaremppa tms. Jossain vaiheessa kävin kameravalvontaa korjaamassa ja jututin vaksia niin selvis että tosiaan kaksi taloa nousee joista toinen 12 kerroksinen.
Nii mäkin ajattelin, ku joulukuussa talsin ohi, enkä sen tarkemmin asiaa miettinyt. Google kertoi, että pitäs tulla yhteensä neljä kerrostaloa siihen. Kaekenlaesta!Minä aattelin pitkään että siinä on joku parkkipaikkaremppa tms. Jossain vaiheessa kävin kameravalvontaa korjaamassa ja jututin vaksia niin selvis että tosiaan kaksi taloa nousee joista toinen 12 kerroksinen.
Hyvä pointti! Ratikka tosiaan ois kätevä. Kannattais mennä kyssiltä technopolikselle asti, ku siellä paremmat ruoat. Meidän kurssilta ahkerimmat käveli kyssiltä teknolle syömää. En minä.Joo, onhan nuoriso jo niin rapakunnossakin kuulemma, että tuskin pystyvät ilman krapulaakaan kävelemään pidempää kuin 500 metrin matkaa. Täytyy olla se skuutti.
Kai joku raitiovaunulinja pitäisi saada Canthian ja Snellmanian väliin.
Savilahden ilma ei ehkä ole sitä raikkainta ruuhka-aikoihin. Ei sopisi kaltaiselleni himotuulettajalle.
Joko kissa on hankittu?
Tuli ripuli jo tämän näkemisestä.
Jää rauhan aikana syömättä.On eksoottista @maltsu :lla.