Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Papana kävi pentujen missikisoissa ja toi jonkun kikkareen. Otteetkin on ihan oikeat vaikkei kultaa olekaan 😀 Ja keksin hyvän (teko)syyn ettei tarvinnut olla itse mukana.

Liitteet

• IMG_20240113_185013_copy_1500x2000.webp
    IMG_20240113_185013_copy_1500x2000.webp
    88,5 KB · Katsottu: 61
  • IMG_20240113_185006_copy_1500x2000.webp
    IMG_20240113_185006_copy_1500x2000.webp
    107 KB · Katsottu: 61
@Max131

Vieläkö irtoaa yhtä sivistynyt mielipide, kuin aiemmin? :unsure:
Olenhan minä Reckless Loven livepätkiä nähnyt, että tuotahan se on, mutta kai se kannattaa ennemmin Costellolta mennä kysymään, onko Hermanni oikeassa bändissä.

Vaikka mua ei tuon bändin tapahtumat paljoa kosketa, niin salaa kyllä vähän nautin (todennäköisestä) lähiökapakoiden kyräilystä, että "nyt siellä on joku pitkätukkainen homo laulamassa" :P

Jos muuten olet @Max131 joku kerta menossa esim Kuopion Kalakukkopäiville ysitietä pitkin, niin Hankasalmen kohdalla kannattaa pysähtyä rillille.

Tai ehkä olet jo käynytkin. Henkkoht kävin tänään ensmäistä kertaa, paikasta olen kuullut paljon positiivista ja kyllä, burgeri oli aivan erinomainen.

Paikka on kyllä todella pieni, semmonen saunamökin kokoinen mutta mahduttiin kuitenkin sisätiloihin syömään.

Onhan Popedalla siis joitain ihan oikeasti hyviä rokkiveisuja, mutta joku siinä bändissä on vaan aina närästäny. Jotenkin se vaan edustaa itelle jotain semmosta junttimeininkiä, joka ei vaan iske. Voin olla ääliö ja snobi, mutta noin se vaan on aina menny.

Ennemmin sitten vaikka just jotain Hermannin tyylistä kasaritukkaheviä itelle, vaikka Reckless Love onkin pykälän liian juustoista.

Jos muuten olet @Max131 joku kerta menossa esim Kuopion Kalakukkopäiville ysitietä pitkin, niin Hankasalmen kohdalla kannattaa pysähtyä rillille.

Tai ehkä olet jo käynytkin. Henkkoht kävin tänään ensmäistä kertaa, paikasta olen kuullut paljon positiivista ja kyllä, burgeri oli aivan erinomainen.

Paikka on kyllä todella pieni, semmonen saunamökin kokoinen mutta mahduttiin kuitenkin sisätiloihin syömään.
Joo, tää on todo-listalla. Ei oo tullu käytyä, mutta pitää kyllä käydä. Kaikki tuota on melkein kehunu.

Joo, tää on todo-listalla. Ei oo tullu käytyä, mutta pitää kyllä käydä. Kaikki tuota on melkein kehunu.
Ulko-ovella on liikennevalot joista näkee kannattaako sinne etes yrittää sisään.

Näyttää olevan jonniiverran suosittu paikka. Kesällähän siinä taitaa olla terassi jossa on sitten asiakaspaikkoja paljon enemmän.

Käänsin tossa vitoselle ja siellä menossa alle 18v tyttöjen jääkiekon välierä. On tä naisten peli kehittyny ihan valtavasti. Viimeksi ku kattelin ni näytti ihan teletappien sekoilulta, mutta tähän on ihan kilpaurheilua.

Nä on nopeita ja vahvoja sekä näkys olevan pelisilmääkin.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom