Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

arvaatko mikä testi on käynnissä nyt

istun sisällä,sohvalla,pipo päässä, eli stimuloin polkupyöräilytilannetta ja katson miten tukkani regoi vaikuttavalla aineella siihen ja miten se on sitten polkupyöräilyn jälkeen fiksattavissa ollakseen tyystinsiisti, esinmerkiksi a-alueella

vai onko tämä vaikuttava aine mahtollisesti käytettävissä onely Suvena kun pipoa ei tarvitse käyttää
Muista myös mahdollinen hikoilun vaikutus tuotteeseen!

Pitäisi sitäkin hieman stimuloida.

Muista myös mahdollinen hikoilun vaikutus tuotteeseen!

Pitäisi sitäkin hieman stimuloida.

olen senverran rutinoitunut polkupyöräilijä, että osaan säännöstellä lähes aina vauhti/matka suhteeksi semmoisen temmon että välttämättä ei tule hiki lainkaan, tai jos tulee niin hyvin kevyt kenttähiki vain ylävartaloon, pää pysyy kuivana

lähes aina #negative, tilanne on oikeastaan vain jos on kaamea vastatuuli, tai yli25 pakkasta, tai pyöräilyväylä auraamatta, ja esinmerkiksi täksi ehtooksi ei ole luvassa yhtäkään noista kolmesta olosuhteesta kun karautan alueelle hevi ja metallimusiikin äärelle

Biotiini auttaa muuten tukan kasvattelussa
Auttaako oikeasti? Minä suhtauduin epäilevästi, ostin silti joskus jotain biotiininappeja ja olin tukehtua, kun ne oli niin isoja. Silloin en ollut vielä ymmärtänyt ostaa tablettileikkuria, joten biotiinivalmisteen nieleminen oli sekä pelottavaa että työlästä, heitin pois. En siis koskaan päässyt tekemään mitään oikeita päätelmiä omalla kohdalla -vaikka myönnänkin, että suhtaudun epäilevästi. Siis, onko merkittävää hyötyä.

Minulla on liian ohut tukka (ja toki varmasti vain ohenee iän myötä) ja se on paljon katkeillut mm. aurinkolasien sankojen, kuulokkeiden ym. ansiosta.
Nyt huomaan, että katkeilua on helpottanut yksi hiusöljy ja nämä haituvat alkavat saada pikkuhiljaa pituutta.

Voisin ehkä ottaa biotiinivalmisteen testiin uudelleen - nyt kun on välineet helpottamaan nauttimista.

arvaatko mikä testi on käynnissä nyt

istun sisällä,sohvalla,pipo päässä, eli stimuloin polkupyöräilytilannetta ja katson miten tukkani regoi vaikuttavalla aineella siihen ja miten se on sitten polkupyöräilyn jälkeen fiksattavissa ollakseen tyystinsiisti, esinmerkiksi a-alueella

vai onko tämä vaikuttava aine mahtollisesti käytettävissä onely Suvena kun pipoa ei tarvitse käyttää
Minä kyllä arvostan tällaista omistautumista itselle tärkeälle asialle!

Minä kyllä arvostan tällaista omistautumista itselle tärkeälle asialle!

ei se nyt muuten niin tärkeää ole, mutta onhan se nyt pelkästään kohteliasta kanssaimisiä kohtaan katsoa vähän minkä näköisenä tuola liikkuu

Liitteet

• Screenshot_2024-01-13-16-22-55-033_com.miui.gallery.webp
    Screenshot_2024-01-13-16-22-55-033_com.miui.gallery.webp
    45 KB · Katsottu: 52
Back
Ylös Bottom