Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos tehdastakuu on ummessa ja kilometrejä yli 100tkm, olisi hyvä olla joku luotettu ja uskottu, hovimekaanikko ken auttaa ongelmissa.
Jos huollot on tehty asianmukaisesti ja auto on "vakiokuntoinen" niin jatkotakuun saa muistaakseni 200tkm tai 14 vuotta asti.
Saako sua silittää, vai nokitko?
Nokin.

Ikoninen pala Italian historiaa, Birra Moretti.
B449655D-B835-4463-B821-EC7888999FAA.webp

lainkaan mahtollisuus
Screenshot_20240112_140314_Chrome.webp

No sinun kannattaa ihan opetella käyttään vaikka Trading view ohjelmaa. Ja Youtubesta opetella ulkoa ja ymmärtää Tontsan treidinurkasta kaikki teknisen analyysin videot. Tärkeimpänä markkinaliike sekä tukitasot. Tuo skalppaaminen, eli päänahkojen kuoriminen, mitä teet, on ihan oikeasti ehkäpä maailman vaikein ammatti tienata leipä pitkässä juoksussa.

Tuosta ne "hitaat" ostopaikat näkee viimeisen 3 päivän ajalta. Aina kun törmää siniseen viivaan, ostetaan. Myynti kun taittaa alas. Alimmasta kuvaajasta näkee, että MACD huiput käy aina alempana, momentumi ylös mahdollisesti hyytyypi.

Kävin tossa autolla kaupassa takaisin tullessa tien oikealta puolelta lumikinoksen yli kiipeä teinityttö, katse tiukasti kännykässä. No siihenhän ajoradalle hän tupsahti eteeni ja oli kovasti hämmästynyt kun huomasi että autohan sieltä tulee. Mä kattelin että eteen kävelee ja jo valmiiksi hiljensin ni ei siinä mitään alle jäämisen vaaraa ollut

Tontsan treidinurkasta

ei pystyny oli semmosta höpinää että rupeas ahistamaan välittömästi

jatkan harrastusmielessä täydellä tuurilla, kuten jo 30v olen harrastanut, niin ei menen liian vakavaksi

on tietysti 30v aikana senverran muuttunut, että nyt viimeisen 2v aikana olen myös myynyt, siihen asti ostin, onely

Kävin tossa autolla kaupassa takaisin tullessa tien oikealta puolelta lumikinoksen yli kiipeä teinityttö, katse tiukasti kännykässä. No siihenhän ajoradalle hän tupsahti eteeni ja oli kovasti hämmästynyt kun huomasi että autohan sieltä tulee. Mä kattelin että eteen kävelee ja jo valmiiksi hiljensin ni ei siinä mitään alle jäämisen vaaraa ollut

Kai tööttäsit siten että tyttö säikähti oikein kunnolla?

Ja tuosta:

Sainko hurjat 3 vai 4 aamulla :D Oisin oottanu arvaamallakin parempaa tulosta. Mut minähän lintsasin, ts. olin bilissalilla tai tupakalla, varmaan 80% historian tunneista ja aina vitutti aivan tolkuttomasti noiden kokeisiin luku..

@Sylverö lle varmaan liian helppo, kun elänyt kuitenkin jo 1700-luvulla.
9/12

Eikös iffillä ollu tapana myös aikoinaan jotain riskaapelejä mopoja (enskoja, jotain muoviluoteja) vakuuttaa hinnalla tyyliin 5000e/v jotta ei joudu vakuutuksia myymään?

Oli tuolla FB possuryhmässä joku myös kommentoinut että ei ifi suostunu uudehkoa 911:sta vakuuttamaan...oli vaihtanu sitten kaikki vakuutukset firmaa..

e: sinänsähän tuo on vaan bisnestä, ei kannata vakuuttaa kun joutuu maksumieheksi asioista mitä ei voi evätä..toisin kun vaikka ns. tapaturmavakuutuksesta voi evätä korvauksen melkein mistä vaan

Menee niin pitkään työpisteellä, että gymikin vaihtuu kaljaa. Voi voi.

Vähän hiukopalaa ja sitten pääsee/joutuu tatamille. Olen kyllä miettinyt, olenko liian vanha tämmöiseen (seurassa lienee yksi minua vanhempi jäsen) mutta kun mieli on niin nuorekas. Pitää vaan olla vertaamatta itseään niihin parikymppisiin 😄

Vähän hiukopalaa ja sitten pääsee/joutuu tatamille. Olen kyllä miettinyt, olenko liian vanha tämmöiseen (seurassa lienee yksi minua vanhempi jäsen) mutta kun mieli on niin nuorekas. Pitää vaan olla vertaamatta itseään niihin parikymppisiin 😄
Kaivuriin.

Ite sai padelit hurjasteltua ja jotain tarvis kyllä palautumiseen. Vaihtoehdot perhepizza tai 2l giniä..

Et oo. Itse oon miettinyt jos menis vielä lukkopainiin 🤔 mä aion kamppailla vielä 70-vuotiaana

Back
Ylös Bottom