Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täytyy myöntää, etten oo itekään ihan varma, oonko nähny sitä ekaa aivan kokonaan. Osittain varmasti..

Kakkonen, kolmonen ja nelonen sit jo kohtuu hyvässäkin muistissa. Vitosenkin oon kyllä nähnyt, missä oli se joku Tommy Gunn tai mikä olikaan, mutta sen jälkeen tulleita ei oo viittiny enää kattoa.

Mitä vittua?
olen kyllä eriMieltä, en etes enää vaivaudu vidiota linkkaamaan, pitäisi olla jo nähty

Ai... Jaa juu... Minä olen tainnut jostain syystä ohittaa sen verran vauhdilla, että ei jäänyt itselle Mieleen, mutta IG kaiketi muistaa paremmin.

Ruuvi-mainoksia on näkynyt tällä sivustolla eilisestä asti.

Minulle mainostetaan myös metsästystä, kalastusta ja hillasoita Ranualla... Niin kuin, että...

Mitä vittua?

Goforeen voi olla muodostumassa kohtapuoliin suotuisan näköinen tilanne.
Ja tämä ei ole sitten todellakaan mikään ostosuositus, että turha tulla kenenkään valittamaan jälkikäteen, jos kaik rahat on männy.

en mä pelaa ku qtllä, eilinen syrjähyppy secureenkin oli turha, vain hiluja tuotti, molemmat eiliset qtn myynnit yksistään oli huomattavasti parempia

1704963756406.webp

Omat himoni: tonnikalapiirakka ja letut. Pitää lahjoa emäntä tekeen, vähän ovat työläitä..

letut. Pitää lahjoa emäntä tekeen, vähän ovat työläitä..

noitahan saa kaupasta valmiina, senkun lämmittää, ja hyviä ovat, vähän vaan turhan makeita, sokuria saisi olla vähemmän #riitanherkku

Letut ei kyllä todellakaan ole työläitä jos ihan perus maito-muna-jauhot letuista on kyse.

työläin vaihe on tiskata se taikinakippo #teinsenkäsin

siksi 95% ostan valmiita tuotteita

Granaattiomena on hyvä napostelu. Terveellinen ja varsinkin yhden syöminen kestää hemmetin kauan kun pitää varoa ettei räjähdä pitkin kämppää.

Back
Ylös Bottom