Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun ehtotuksia: mm.tennishame

IMG_8085.webp

Selvisin hyvinkin hengissä eilisestä paluusta matolle. Kyllä se vaan tuntuu lyöminen hyvältä. Tyhjentävää. Rentouttavaa ja niin zen.

Muistelin illalla suurella lämmöllä yläaste/lukioaikaista matemaatiikan opettajaani, jonka kanssa tuli keskusteltua harrastuksista. Jossain keskustelussa surin hänelle, että pitääköhän minun luopua nyrkkeilystä, jos/kun tavoittelen bisnesmaailman isoja paikkoja, kun pitääkö sitten vaihtaa harrastukset sivistyneempiin ja salonkikelpoisiin - golfiin ja tennikseen ja mitä näitä on. Hän siihen totesi, että uskoo, että etenkin stressaavissa töissä voi tuollaiset fyysiset rääkit olla yllättävänkin tarpeellisia ja hyödyllisiä. Miten oikeassa hän olikaan. Siinä oli opettaja, jonka kaltaisia koulumaailma kaikkiaan tarvitsisi - Harmi, että hänen taipaleensa täällä päättyi liian aikaisin.

Instan feedi on kyllä merkillinen. Jossain kohtaa täynnä homostelua. Se jo selvis minkä takia. Mutta nytte mun instafeedi on täynnä karvaisia naisia. Enkä tarkoita että olis kiitorataa tai eerikaviikmania kainaloissa. Vaan KARvaisia.

edit nyt kun katsoo en ole varma ollenkaan onko hän nainen.
edit2 veikkaisin että instan feedi on yhteydessä offtopikkiin eli täältä palstalainen selaa noita ja sitä kautta tulee myös muiden fiidiin.

Mites @Alicia lla kiihotuksen aste tuosta?

Vähän piristystä uuteen vuoteen, kun otat välistä näpit tuommoisille karvattomien keijojen sijaan.

Olin kirjakaupassa opintojen ohessa duunissa, kun harrastin krav magaa. Siellä sai kyllä niin sääliviä katseita, kun kesäaikaan työpaita oli lyhythihainen ja kyynärvarret välillä mustelmista kirjavat. Musta silmä keräsi niitä viipyileviä ja pitkiä "voit kyllä lähteä"-katseita. :LOL:

Back
Ylös Bottom