Olisiko Mandatumissa pelit huomenna.
Tunti-indikaattorit vihjaa näin.
avauksesta:kokorahalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko Mandatumissa pelit huomenna.
Tunti-indikaattorit vihjaa näin.
Onko @vokot ille Avatar tuttu bändi? Biisiäkään en ole tainnu kuulla kokonaan, mutta jokerina keikkalippu kuun lopulle hommattu. Kovaksi livebändiksi kehuttu.
Jos en ihan väärin muista, niin Kaunis kuolematon ja Vornakin ois täällä joillain sisäfestivaaleilla, mutta en tiedä pystyykö..
sensijaan lavvantaina #paikkakunnalla #läsnä
Kauhian hätäinen olet.qtllä olisi tehnyt jo päivän tilin
Joo, tää pitäs kanssa nähdä, mutta ei tainnu olla tänne tulossa..omnium gatherum
Kauhian hätäinen olet.
Nauti nauti. Älä heti laakase. Pitkät, rauhalliset työnnöt.kiireonkiire
@no-body lla näyttää kuluvana vuonna tulevan 20v täyteen pakkisöyhötyksen seuraamista, niin pystytkö nimeämään vaikkapa Top3-ketjut joita seuratessa on eniten alkanut päähän sattumaan?
syntyivielä ei ole kauppoja syntynyt
Onko @vokot ille Avatar tuttu bändi? Biisiäkään en ole tainnu kuulla kokonaan, mutta jokerina keikkalippu kuun lopulle hommattu. Kovaksi livebändiksi kehuttu.
Jos en ihan väärin muista, niin Kaunis kuolematon ja Vornakin ois täällä joillain sisäfestivaaleilla, mutta en tiedä pystyykö..
Minä itse asiassa seuraan treeniketjuja, olen seurannut jonkin verran ihan koko pakkisuran ajan. Tosin nyt huomasin, että on mukavampaa jutella treenijutuista FB:n ryhmissä. On niitä suomalaisiakin mutta enemmän viihdyn kv-ryhmissä.Joskus katson jopa treeniaiheista kommentointia!

Muistan kun joskus aikoinaan menin UPM:lle töihin niin työkaveri osti ensimmäisenä yhtiön osakkeita ja sanoi näin varmistavansa, että huononakin päivänä löytyy edes vähän motia.Pakko olla vähän mantaa laukussa. Teen niille hommia niin pysyy edes jonkinlainen motivaatio työntekoon.
Ja onhan se osinko-osake.

Hirveästi ei itsekään ole tullut kuunneltua, mutta tuo veisu ainakin miellyttänyt kovahkosti. Hauska riffi soitella myös ohella.