Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kun ulkona ei ole enää -30, niin kävelystä jää puuttumaan sellainen eeppinen selviämistaistelu -fiilis ☹ On vähän tylsää.

Paikallinen myyntivaltti näyttää olevan "Anaalin aloituspakkaus". En kyllä ymmärrä, mitä erityispakkausta siihen tarvitaan. Kai jokaisesta kodista löytyy ihan vanhastaan mm kynttilöitä ja kynttilänjalkoja, keitettyjä kananmunia, wc-harjoja, pieniä hillopurkkeja, paristoja 🤔

kävelystä jää puuttumaan sellainen eeppinen selviämistaistelu -fiilis ☹ On vähän tylsää.

ehkä pä pääkaupunkiseudun klopit osaa antaa sijainteja mihin mennä suorittamaan kävelyä jos haluaa vaarantunnetta

miksi siinä nyt sitten tarvitsee erotella

siksi, kun sitä ei ole pakko tehdä, voin hyvin olla ilmankin

harvempi meistä imislihaakaan syö, tai kissaa tai koiraa, kun lihaa saa kaupastakin

Aamulla 1,5 h vesijuoksua. Aikas vetelä olo tuon jälkeen.

On kyl liian pitkä aika omaan makuun, siis harrastus kuin harrastus. Tai no... lautapelit ja frisbeegolf nyt kestää aina tuon verran mutta mä kävin työpaikan sählytreeneissä jotka oli sen 1h45min ja kun viimeksi pelannut sählyä varmaan ennen kun tytär syntyi niin huomasin että voi luoja, mä oon ihan loppu jo 15min jälkeen, ja kyseessä JOUKKUELAJI missä ei nyt oikeen viitsi vaan lähtee menee jos vituttaa (kuten salilla) ja pitää yrittää viel oikeesti parhaansa. Selvisin hengissä mutta kuten noin 4 vuotta sitten yhden "kuntonyrkkeily AMRAP" session jälkeen, on taas todettava että Ei ole mun juttu.

Sylvihän on kunnostautunut myös sählyssä, hän on Puijonlaakson Puumien luottopakki.

Tunnetaan joukkueessa nimellä Jyrä.

Back
Ylös Bottom