Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos nuo on uuniranuja, niin vahva suositus pakastealtaan Oolannin Chiliranskalaisille. Minä en saa kuin mauttomia ja kuivia noista perinteisistä pakasteranuista, mutta nuo edelliset loistavia ja kiertoilmalla oon paistellu, ku muuten ei uuni oikein tällä hetkellä toimikaan :D

Ja vokotille joku oikein rehevä ranskalainen sisäkkö. Kuulaa 16m, hillittömät bosat jne.

Eilinen maksoi mulle 110 e. Yksi päivä. Elämä on. Tänään meen ostamaan taas salikortin, pääsee lyömään ja potkimaan taas kun elämä palautuu normaaliin uomiinsa.
Ajattelin että menisi luokkaa 200.

Mutta.
Toki siirto päälle, mutta aika vähällä meni.

IMG_7869.jpeg

E: sillon miinuspäivänä tuli melkein jo sama takas

tuli melkein jo sama takas
HeH. Eikö sulla ollut tämä Qt Group Oyj sähköntoimitusvastuussa.
Teetkö muuten osakeveivit ihan kännykällä vai onko joku oikea kaupankäyntisofta/alusta käytössä?
Edit, meinaan vaan, että jos noita pikaveivejä yrittää, niin saisi olla pikanapit millä ostetaan, kännyllä ei välttis kerkeä kovaan menoon mukaan.

HeH. Eikö sulla ollut tämä Qt Group Oyj sähköntoimitusvastuussa.
Teetkö muuten osakeveivit ihan kännykällä vai onko joku oikea kaupankäyntisofta/alusta käytössä?
Jep, voitolle jäin.
Kännykällä Nordnet appi ja koneella selaimessa nordnet.fi.

Back
Ylös Bottom