Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan kun viivoitinanalyysillä katsoo, niin tulosta on takonut ja kurssi noussut vuosien saatossa. Ja vähän tuntuu, ettei Amerikan läskit suinkaan ole lopettamassa tältä istumalta sohvalla makaamista ja herkkujen mättämistä. Siksi minulla tätä ja Pepsiä on.
Mahtaako olla niin, että pysyvät elintapamuutokset on elämän vaikeimpia juttuja?

Mulla KHC ja Unilever ruokapuolelta. Aika jumitusta toiminta ollu, nuo private label kauppojen omat tuotteet iso harmi perinteisille brändifirmoille. Löytyy Rainbow ketsuppi, jäätelö ja cola.

Tuosta vähän musikaalisuustestiä, ping @Saatana

Muutkin saa kokeilla, tuo oli minusta ihan hauska. Klasarisoittimien tunnistaminen voinee olla haastavaa, jos ei oo ite soittanut tai klasarimusalle muuten altistunut.
Tää oli hauska. Tuli 83% oikein ekalla kerralla. Jee!

Ja varmasti kaikki tämän palstan iloiset lukijat ovatkin jo huomanneet aamukahvin juonnin ohessa, että Teslassa yrittää liukuvat keskiarvot tehdä pahamaineista kuoleman ristiä.

-30 tähän alkaa jo tottua. Auton pikkuakku ei taaskaan ladannut kun lähdin kauppaan. Olin fiksuna tyttönä ladannut sitä yön yli. Puoli tuntia kaupassa ja lämpimässä hallissa niin johan loppui varoittelu.

Reilun viikon päästä pitää lähteä Ruotsiin, sattuneesta syystä taidan ottaa Volvon alle 🤭 toivottavasti ei oo -30 pakkasia koska sekin jäätyy näillä keleillä

Back
Ylös Bottom