Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_4248.webp

Jalkaterässä tuntemuksia. Pitäs malttaa antaa lepoa. Kunto jälleen pohjamudissa, kun viikkoon ei oo hiihtoa tai juoksua.
Minä kävin hallilla vähän punttailemassa, vaikka on edelleen sellaisia flunssatuntemuksia. Jossakin kohtaa pulssi nousi hassusti sen verran ylös, että jätin raskaampia vempaimia tekemättä, ettei tulisi lisää tuntemuksia. Ainakin toistaiseksi olo on ihan reipas. Olen kyllästynyt flunssaan 🤧

Minä kävin hallilla vähän punttailemassa, vaikka on edelleen sellaisia flunssatuntemuksia. Jossakin kohtaa pulssi nousi hassusti sen verran ylös, että jätin raskaampia vempaimia tekemättä, ettei tulisi lisää tuntemuksia. Ainakin toistaiseksi olo on ihan reipas. Olen kyllästynyt flunssaan 🤧
Sylvi on lanseerannut uuden treenimetodin: tuntumuksetonjumppa.
Kohta on peeteet ja valepeeteet kopioimassa ja ylistämässä tätä mullistavaa metodia. Go Sylverö!

Ja kyllä, sais riittää jo: päivä 7 meneillään

Back
Ylös Bottom