Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipahan sit tullut yllättäviä korkotuloja tilille, niin päätin sit kerrankin kokeilla noita pankin tarjoamia rahastoja ku "ilmaiseksi" pääsi peliin mukaan. Paria ameriikan osakerahastoa testiin, et saako näillä sitä korkoa korolle, vai meneekö summat palkkioihin.

Onko palstan ammattilaisilla pelkästään suoria osakeostoja, vai sijoittaako joku rahastoihin? Ihan mielenkiinnosta kyselen, et saako noista tuottoakin?

IMG_7917.webp

saako noista tuottoakin?
Jos haluat pitää pelin yksinkertaisena ja tuottavana, niin ala vain ostaa tonnilla kuussa, tai enemmänkin tuotetta SXR8.
Eli S&P 500 EFT indeksirahasto.
Ja tämä ei ole suinkaan minun ohje vaurastumiseen, vaan vaan itsensä Warren Buffetin. Tämän parempaa neuvoa et tule saamaan netistä.

Etkä mistään Osuuspankistakaan.

View: https://www.tradingview.com/symbols/XETR-SXR8/

Viimeksi muokattu:
Joulunpyhinä tuli jokin ohjelma, jossa mies meni koiravaljakolla Norjassa. Siinä yksi valjakkokoira kastroitiin kivesten palelluttua pakkasessa.
Se tuli ensimmäisenä mieleen tuosta nisien suojaamisesta, hui.
Oon kauhulla katsellut kun se hyppii kylkiä myöten lumessa eikä mitään. Mutta nyt kyllä laitoin lämmikettä kun menee 25 ja alle

Koirien ulkoilutuksesta ja pukemisesta tuli muistoja.

Meillä oli joskus yli 20 vuotta sitten lapin koira. Se ei ollut mikään himo ulkoilija, enemmän perheensämukaisesti sohvalla pötköttelijä. Päästettiin pihalle vapaana käymään asioillaan ja sitten se takasin sisälle.. Mutta sitten kun pakkasta oli se kolme-neljäkymmentä niin se jäi hankeen nukkumaan, oli varmaan ainoita kertoja kun ei ollut kuuma.

-18
Kustannuspaikalla kehäkolmosen takana menee varmaan jo -20 rikki, yleensä siellä pari astetta kylmempää.
Olin jo kysymässä sijaitsevatko maltsun liiketilat kuuluisalla Tattarisuon verovapaalla vyöhykkeellä, mutta se taitaa olla väärällä puolen kyseistä kehätietä..

Back
Ylös Bottom