Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulevalla viikolla sitä narinaa on mukava seurata joka someräppänästä kun saadaan vanha kunnon talvikeli.-18, kai sitä silti pitää käydä hetki kuuntelemassa luistelusuksien narinaa, kun eilen mentiin perinteisellä. Saattaa jäädä aika lyhkäseksi ulkoilu.
Miksi?Saattaa jäädä aika lyhkäseksi ulkoilu.
Duunis riisuu neKin yhdellä kädellä.Pitääkin ottaa luotiliivi matkaan ens kerralla kun lahteen menossa![]()
Just hyvä. Ihan jännittää milloin tuohon uuteen luuriin joku soittaa ensimmäisen kerran, toivottavasti aikaisintaan helmikuussa.
Suositellaan myös Vantaalle ja Kampin Finnkinoon.Pitääkin ottaa luotiliivi matkaan ens kerralla kun lahteen menossa![]()
Tämä käy.kisa? kumman puhelin soi ensivuonna ensin tarjoaa kierroksen karhua huhtapupissa (tosin Minä en ole läsnä, en ole niin social)
Myös esikammiodieselit takaisin, ei olisi talvella lämpeämisongelmia.Luulen, että itelle vuoden ensimmäinen soittaja on vattenfall. Joka on tässä sinnikkäästi yrittänyt tavoitella. En oo kertaakaan vastannut.
Lankapuhelin olis kova hankinta toivoisin myös puhelinkoppien paluuta.
Minusta 3l suora kone webastolla esilämpöön öyhyytettynä puhaltaa hyvinkin kuumaa, aina. Puhutte varmaankin vajaasylinterisistä henkilönkuljetuslaitteista?lämpeämisongelmia.
Ei puhettakaan, että kävisin palkkatöissä, jos tuollaisia tuottoja pystyisin pörssistä saamaan.+22,7%
Oon ite laiska opiskelemaan mitään yritysanalyysejä ja tämä tuottotaso on todella tilapäinen, tähän vuoteen mahtuu kyllä myös melkoisia hutilaukauksia joihin menny tonnikaupalla rahaa. Salkku on riskiä täynnä ja äärimmäisen keskitetty.Ei puhettakaan, että kävisin palkkatöissä, jos tuollaisia tuottoja pystyisin pörssistä saamaan.
Joo ei koske ihan kaikkia mutta aika yleistä kuitenkin.Minusta 3l suora kone webastolla esilämpöön öyhyytettynä puhaltaa hyvinkin kuumaa, aina. Puhutte varmaankin vajaasylinterisistä henkilönkuljetuslaitteista?
Tämä käy.
e: Niin kai sieltä saa jotain jaloa juomaa, ettei tarvitse kaljanlitkuja juoda.