Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oliks tää bodausfoorumi vai muistanko väärin? Ylläpito poistakoon jos niin.

Ostin heinäkuun lopussa kotitoimistoon levytangon, painot ja kyykky/penkkitelineen. Aloin tehdä mitä muutakaan kuin arskan Golden sixiä ma ke pe töissä palavereiden ohessa. Paino 75,5->82,5kg. Eli tuli 7kg viiteen kuukauteen😅 1,4kg per kuu.

Kova progressio veli, hyvin tehty.

images (9).webp

Vittu miten kämänen on uudessa luurissa tuo kuvien muokkaustoiminto. Voi herrajeesus. Etellinen yli 5v vanha oli noin 100x parempi.

Nyt on joulukoristeet purettu pois ja ylijäämä jouluruoka kannettu kompostiin. Muutama joulusuklaa vielä kipossa, mut eiköhän tuossa viimeistään huomenna voi virallisesti palata arkeen.

Vuosi vuodelta kyl kiihoittaa ajatus et kävis aattona ravintelissa joululounaalla ja ei hommais kotiin yhen ainutta joulupöperöä tai suklaa pakettia.

Tai sit ottais lomalähdön lämpimiin kuin tohtori konsanaan ja skippais tyystin koko joulun.

@Alicia Sulle olis täydellinen viteopeli nyt ilmaiseksi!

Cat Quest

Leap into a grand adventure in purrsuit of the evil Drakoth and your catnapped sister! Explore Felingard's huge overworld map, risk life and limb delving into dungeons for epic loot, and lend a paw to a furry cast of characters in a flurry of side quests.

🐱🐈

Joko otettu kuvia pimeessä kissoista?

Sehän se tärkein ominaisuus taisi olla..

Olikos siinä länpökameraa? Jossain kalliimmassa ainakin näkyi olevan.
Negative.

Tajusin että eihän mulla oo kissojakaan, ja tilasin kuitenkin sen matkapuhelimien tojotan eli Sonyn.

Olen kyllä itse myös vankkumaton raittiusjärjestön jäsen.

Joskus kuitenkin on hyvä ottaa vaikka viski tai olut.

PS. Onko tänään huhtapupissa DJ Bobo :unsure: :unsure:

Keskisuuri pettymys. Positiivista se että sain juotua koko pullon, mutta suotta tuli hankittua 2 yksikköä.

Kuten eräs vilosofi on todennut; "Ei tästä nauti"

no näinhän se on, että blankit kannattaa jättää hanaan ja ottaa sitä viereisestä karhua

Back
Ylös Bottom