Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ihan perseestä mätiä .

On kyllä inhottava sairaus tämä.

Kun täällä alettiin brassailemaan sairauksilla niin olisko ollu vuos sitten viikko koronan jälkeen kesken treenien pyörähti maha ympäri ja alko oksennus. Pääsin kutakuinkin treeneistä himaan ja meni koko yö oksentaessa pöntön vieressä. Pakko oli väkisin juoda vettä että oli jotain oksennettavaa. Sen jälkeen vuorokausi meni täristen sängyllä ilman että tuli mitään ulos. Syömisen ajattelukin sai vatsahapot ulos mahasta. Kolmatena päivänä alkoi vatsaa kivistää niim perkeleesti. Tuntui että keilapallo vatsalaukussa ja alkoi perseestä valumaan halus tai ei. Meni koko yö pytyllä ja oli pakko juoda väkisin vettä että oli jotain mitä tuupata perseestä ulos, muuten olis varmaan suoli tullu veks. Loppuajan tuli niin kirkasta että pysty juomaan uudestaan. Ja neljäs päivä meni täristen sängyllä kun perse alkoi pitämään. Lähtiköhän 4kg neljässä päivässä 😄

Tässä tulikin juuri kuvaa Herr Doktorista huolehtimassa pirtelöntekijän raaka-aineista:
20231229_111205.webp

sairas, katsoa töllöä...

Minä taas imettelen aina tuota

miten jaksaa katsoa telviisoa jos on sairas

Minä en ainakaan jaksa kun maata sängyssä ja nukkua, juomaankaan ei meinaa jaksaa nousta vaikka vesipullo on sängyn vieressä, syömisestä puhumattakaan
taidan siis sairastaa aina Miesflunssaa kun sairastan

Hmm, olikohan tää kutsu juomaan. Tilipäivä ja työnantaja maksanu jotain lomarahoja, joita ei kyllä minun käsittääkseni pitäs tässä vaiheessa maksaa.. ts. parempi varmaan juoda äkkiä pois, ennen kuin virhe huomataan.

Pizzan vois tilata. Huhhuh.

Kävi myös mielessä, että jaksaako tätä rapulaa selvin päin katella..
Laitoin aamulla tarjouspyyntöä menemään erääseen autoliikkeeseen, sielläkin ollaan ilmeisesti pienessä kortelaisessa kun ei vastausta ole kuulunut.

Tai sitten heitä ei autokauppa kiinnosta.

Back
Ylös Bottom