Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Lonewolf tästä taidettiin joskus aikoinaan keskustellakin että hinaushommat on lisääntymään päin, ja nehän on.

Jep, ja sähköautoista (niiden mykistymisistä) huolimatta suurin suu on enemmän ja enemmän todellisuudesta vieraantuneissa ihmisissä.
mitäs aurataan niin lasikasti, että henkilöauton pohjapanssari raapii polannetta
Esim. hiihtoladuilla aurataan yleensä aika laiskasti. Jutussakin mainittiin, kannattaa lukea ne linkit ennenku kommentoi.

Ja jos se sun kotikatu on aurattu, muttet oo kolannu pihaliittymää, niin...

kannattaa lukea ne linkit ennenku kommentoi.

en jaksanu, kun raapii pohja auratuillakin, lue: huonosti auratuilla kaupungin kaduilla

olen tänätalvena havaannut varojen vähyyden siitäkin, että on ollut ylinvoimaisesti huonoiten tehdyt lumityöt kevyenliikenteenväililläkin

ennen AINA on ollut tie aurattu kun olen työmaalle polkenyt, tänä talvena jo usea kokemus, että aurattu vasta kun kotiinpäin olen ollut menossa
viimeksi eilen, aamulla, ei ollut aurattu vaikka olisi ollut aiheellista
eihän se muuten haittaa, mutta tahtoo herkästi tulla hikiki kun ei pysty ajella niin pintakaasulla mitä muuten voisi vaan joutuu ottamaan vähän reisistä voimaakin ulos

Lapiollako tuo juuri ja juuri auton levyinen "tie" oli tehty. 😬
Tuo penkkatiehän oli kuitenkin vielä ihan ajettava, huomattavasti vittumaisemmassa kunnossa olevia metsäteitä on satoja ellei tuhansia kilometrejä suomessa. Käytännössä sopivan talven osuessa kohdalle voi niitä käyttää pöllin ajoon, muuten sinne ei hyövää ku korkeintaa hirvimiehen eksyä neliveto hiluxilla. Sehän noissa on vikana, et ei niihin ole koskaan ajettu mitään oikeaa runkoainesta, kunttaa ja kantoja pohjilla.

:unsure:

🐐

Ei taida olla korkeanpaikan kammoa heillä.

View: https://www.instagram.com/reel/C0zUS_Yxx2M/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

mountain-goat-oreamnos-americanus-kids-8242091.jpg.webp

40f5aa058a02de47421c710aab315119.jpg

ceaa2c81587dba402ebfb7329e6ccfae.jpg

kyllä op kuusalla oli, heti aamulla vähennä kehoite

Minä korotin ja myin

Näyttää inderesinkin hinta olevan vain 65. Taisi olla jossain vaiheessa heillä 160 ja qt teki paljon vähemmän liikevaihtoa. Kattelin että ovat 10% edellä viime vuotta myynneissä ja sanoivat että q3 oli pehmonen siirtyy myyntejä seuraavalle. Ennätysvuosi varmasti ja ennätyskvartaalikin todennäköinen. Siltikin toki voivat jäädä tavoitteesta ja miinusta tulee hintaan. Mutta khyl tuo holdaajan lapulta vieläkin vaikuttaa.🤔 Puolet olen hukannut itekin.

E: profitit ei ole nousseet samoin lv.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom