Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#ontheroad

IMG_7640.webp

Oon yrittänyt vuoden kasvattaa olkapäitä ja tuntuu että mitä tahansa tekee niin treeni ei osu olkapäihin.
En tiedä miten oot yrittäny reenata, mutta sen mainitun kuminauhan lisäksi, jolla minusta on hyvä hakea lähinnä aktivaatiota, voi testata ristikkäistaljassa ala-asennossa kahvalla. Siinä pystyy kanssa mallailemaan kulmia ja kokeilemaan millaisella liikkeellä se vipari menee tohon sivuolkaan hyvin. Vipareitakin pystyy heijaan kropalla tai repiin vähän niin kuin tuolla kyynervarrella ja kädellä, mutta kun tekee kyynerpää edellä ja keskittyy siihen olkapäähän, niin ite saan kyllä ainakin hyvin aktivoitua esim. em. liikkeessä.

Ja takaolkaa ois toki hyvä tehdä lisäksi, ettei jäis rasitus kovin etuolkapainotteiseksi, kun kaikki punnerrukset käy jo defaulttina sinne.

t. pula-ajan PT

En tiedä miten oot yrittäny reenata, mutta sen mainitun kuminauhan lisäksi, jolla minusta on hyvä hakea lähinnä aktivaatiota, voi testata ristikkäistaljassa ala-asennossa kahvalla. Siinä pystyy kanssa mallailemaan kulmia ja kokeilemaan millaisella liikkeellä se vipari menee tohon sivuolkaan hyvin. Vipareitakin pystyy heijaan kropalla tai repiin vähän niin kuin tuolla kyynervarrella ja kädellä, mutta kun tekee kyynerpää edellä ja keskittyy siihen olkapäähän, niin ite saan kyllä ainakin hyvin aktivoitua esim. em. liikkeessä.

Ja takaolkaa ois toki hyvä tehdä lisäksi, ettei jäis rasitus kovin etuolkapainotteiseksi, kun kaikki punnerrukset käy jo defaulttina sinne.

t. pula-ajan PT
Oon yrittänyt vipareilla käsipainoilla, pystäriä, ja mikä se joku soutu. Toki oon vipareita taaksekin tehnyt.
Mun epäkkään yläosa on niin aktivoitunut että se varastaa usein treenin

Oon yrittänyt vipareilla käsipainoilla, pystäriä, ja mikä se joku soutu. Toki oon vipareita taaksekin tehnyt.
Joo, noilla taljavipareilla on minusta paljon helpompi hakea tuntumaa olkapäähän käsipainoihin verrattuna. Käsipainoilla teen ite jonkun verran vipareita takaolalle sillai, että röhnää vinopenkillä, mutta melkein taljoissa ja koneilla ite nykyään olkapäät.

Pystysoutua jos meinasit, niin se kyllä menee etuolan lisäksi helposti epäkkäälle, ei ainakaan itelle muutenkaan mikään kovin häävi olkaliike, mut facepull sitten hyvä olkapäiden huolto- / takaolkaliike. Ja kaikenlaisia hyviä koneitahan on, jos vaan on omalla salilla tarjolla. Tyyliin siis näitä takaolkasoutulaitteita, mikä lie reverse pecdeck onkaan ja niin edelleen.

Joo, noilla taljavipareilla on minusta paljon helpompi hakea tuntumaa olkapäähän käsipainoihin verrattuna. Käsipainoilla teen ite jonkun verran vipareita takaolalle sillai, että röhnää vinopenkillä, mutta melkein taljoissa ja koneilla ite nykyään olkapäät.

Pystysoutua jos meinasit, niin se kyllä menee etuolan lisäksi helposti epäkkäälle, ei ainakaan itelle muutenkaan mikään kovin häävi olkaliike, mut facepull sitten hyvä olkapäiden huolto- / takaolkaliike. Ja kaikenlaisia hyviä koneitahan on, jos vaan on omalla salilla tarjolla. Tyyliin siis näitä takaolkasoutulaitteita, mikä lie reverse pecdeck onkaan ja niin edelleen.
Mulla ei oo koneita salilla, mutta voisin kokeilla siirtyä taljaan ja kuminauhaan. Ja tietty facepull

qt suht reipas avaus
Gofore kepittää sen.
Ja oli minullakin QT:tä tankattuna syksyllä -22, mutta eivät hermot kestäneet pitää. 5 numeroiset voitot meni siinä ja näin.
Oikeastaan silloin syttyi palo alkaa opiskella sijoitusasiota.
Mutta, treidaaminen lienee yksi vaikeimpia ammatteja tienata leipänsä. Varsinkin alle 7 numeroisella veivikassalla.

Viimeksi muokattu:
Minä voisin testata, jos joskus kaipaan väkijuomaa. Tuota ei alkoholittomana ole?
Ei näytä valikoimassa olevan mitään holittomia.

e: Tämäkin voisi olla hauska testata.

Liian isoilla painoilla ryskätty. Epäkäs kait aktivoituu jos hartiat nousee. Tai no kait ne lihakset aina jotain tekee, mutta tuo yks mitä pitäis välttää, eli hartioiden nosto/kohautus = epäkäsliike eli turha jännitys pois sieltä. Rauhallisesti saranasta vaan kääntää olkavartta ylös/alas. Aika pieni lihas sivuolkapää, eli painot ei ihan tajuttomia voi olla. Siis jos haluaa eristää ja tuntea sivuolkapään. Varmaankin jos isot olkapäät haluaa ni sitten vaan helvetillistä ryskäämistä liian isoilla painoilla loukkaantumisen rajamailla. =D

Gofore kepittää sen.
Ja oli minullakin QT:tä tankattuna syksyllä -22, mutta eivät hermot kestäneet pitää. 5 numeroiset voitot meni siinä ja näin.
Oikeastaan silloin syttyi palo alkaa opiskella sijoitusasiota.
Mutta, treidaaminen lienee yksi vaikeimpia ammatteja tienata leipänsä. Varsinkin alle 7 numeroisella veivikassalla.

Seuraatko tätä kuntia?
En tuon treidaamisista niin ymmärrä, mutta todella hyviä näkemyksiä markkinasta ollut. Rauhoittanut omia turhan hötkyilyitä.

mutta todella hyviä näkemyksiä markkinasta ollut.
En seuraa Lepikkoa. Varmasti on tietoa ja asiaakin hänen jutuissa, mutta paljon höpöhöpöä myös. Esim Teslaa suositteli ostaan ATH jne. Eli kaikki puheet kannattaa ottaa suolan ja sitruunan kanssa, kuten huono tequila.
Nykyään minulla on taktiikkana, että ostetaan tonnilla viikossa lappuja ja sitten istutaan käsien päällä. Varmaan kannattaisi harpilla tökkiä rikki kosketusnäyttö nordnetin sovelluksen myyntinapin kohdalta, niin taitaisi olla paras mahdollinen tuottojen mahdollistaja minun kohdalla. Esim Alphabet:tit möin kesällä aivan liian aikaisin, mikä oli näemä taas ankara virhe ja maksoi mansikoita ja saksanpähkinöitä.

En seuraa Lepikkoa. Varmasti on tietoa ja asiaakin hänen jutuissa, mutta paljon höpöhöpöä myös. Esim Teslaa suositteli ostaan ATH jne. Eli kaikki puheet kannattaa ottaa suolan ja sitruunan kanssa, kuten huono tequila.
Nykyään minulla on taktiikkana, että ostetaan tonnilla viikossa lappuja ja sitten istutaan käsien päällä. Varmaan kannattaisi harpilla tökkiä rikki kosketusnäyttö nordnetin sovelluksen myyntinapin kohdalta, niin taitaisi olla paras mahdollinen tuottojen mahdollistaja minun kohdalla. Esim Alphabet:tit möin kesällä aivan liian aikaisin, mikä oli näemä taas ankara virhe ja maksoi mansikoita ja saksanpähkinöitä.

Joo en ole sen osakepoimintoja niinkään noteerannut, mutta yleiset näkemykset markkinasta osuneet aika hyvin ja perustelee ne hyvin.

Onko @Max131 testannut?
En oo varma oisko joillain olutfestareilla voinu olla mukissa.. pullona ei oo varmaankaan ollu koskaan edessä. Näyttää speksin puolesta hyvältä, toi vois olla ihan testaamisen arvoinen.

Teerenpelillä oli joku puolukkalonkero, jos en ihan väärin muista. Siitä en kauheasti piitannu, mutta muistikuvat aika hatarat, kun varmaan joskus toissa kesänä sitä viimeksi juonut.

Back
Ylös Bottom