Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nukkuuko täällä kaikki?

katso liitettä 261122
eS2QT8118IPwQ.webp

Olen työpisteellä. Tekemisestä en sano mitään.

Arvelin olevani ainoa tänään paikalla, mutta täällähän on jopa enemmän kuin normaalisti.

en ole tainut ollut sitten lukion välipäiviä poissa työmaalta

se oli muuten sillälailla, että opiskelijapoikana joulun aikana pelkät lat ja sut töissä, kokopäivät, niin tiliä tuli kuin Suvena normaalityöajoilla kuukaudessa! Kauppa taisi olla jo silloin yhdenksään ehtoolla auki

Nämä lyhyen valoisan ajan päivät ovat niin tympeitä muutenkin, että sama olla töissä. Vuoden aikana oleva vapaapäivien määrä on aika lailla rajallinen, niin käytän ne mieluummin sellaisena aikana kun on enemmän järkevää tekemistä.

en ole tainut ollut sitten lukion välipäiviä poissa työmaalta
Muistelen etten 2000-luvulla kertaakaan...ehkä. Paitsi tietysti nyt wapaaherrana.

Nämä lyhyen valoisan ajan päivät ovat niin tympeitä muutenkin, että sama olla töissä. Vuoden aikana oleva vapaapäivien määrä on aika lailla rajallinen, niin käytän ne mieluummin sellaisena aikana kun on enemmän järkevää tekemistä.
Oon tässä vähän pyöritellyt sellaista vaihtoehtoa tulevaisuuden suhteen, että jos olisi vuodesta 5kk töissä, eli sen pimeimmän ajan marraskuusta maaliskuuhun.
Ja viettäisi 7kk muissa toimissa.

katselin vähän uudeksivuodeksi hotellia tampereesta, mutta hinnat on karannu tyystin tavan imisen käsistä

220e ylöspäin yksi yö! en saa sieltä niin paljon lisäarvoa elmääni, että tuo kannattaisi maksaa +matkat

Mulla olis kaksi viikkoa vielä lomaa. Tykkään olla ulkona just talvisin ja koska pimeys vaikuttaa muhun niin voimakkaasti niin mun täytyisi pitää talvella näihin aikoihin lomaa että pääsisin ulos just silloin kun on valoisaa. Ehkä ens vuonna sitten

Back
Ylös Bottom