Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihankuin oltaisiin vietetty joulu yhdessä (älä nyt ahdistu!!) 😁 koska siis sama.

Lämpö hitusen yli 37, kolotusta ja kurkkukipua. Ja apteekit kii ja burana loppu.
Miksi minä ahdistuisin mukavan naisen seurasta, päinvastoin 😘

Yksin sairastaminen on tosi kurjaa varsinkin jos lääkkeet loppuu, tietysti kaikki ruokaostokset sun muut pakolliset on nekin ikäviä hoitaa kipeänä. Onneksi pakastimessa on kuhaa ja hirvenlihaa sekä lääkekaappikaan ei kumise tyhjyyttään, niin vältyn ihmisten ilmoille menemisestä useamman päivän.

Kävin

IMG_7630.webp

Ihan uin avannon takareunaan ja takas x2.

Miksi minä ahdistuisin mukavan naisen seurasta, päinvastoin 😘

Yksin sairastaminen on tosi kurjaa varsinkin jos lääkkeet loppuu, tietysti kaikki ruokaostokset sun muut pakolliset on nekin ikäviä hoitaa kipeänä. Onneksi pakastimessa on kuhaa ja hirvenlihaa sekä lääkekaappikaan ei kumise tyhjyyttään, niin vältyn ihmisten ilmoille menemisestä useamman päivän.
Mikä on ruokajuomien tilanne?

Mikä on ruokajuomien tilanne?
Koska en ole alkoholisti, voin säilyttää kotona alkoholipitoisia juomia ilman että tuntisin pakkomiellettä niiden juomiseen. Väkeviä on arviolta +5ltr ja viinejä vähän vähemmän. Olutta jäi syksyisestä poikien viikonlopusta ylitse aika reilusti, olisikohan joku 40-50 tölkkiä jäljellä.

Tänään aion kokeilla joululahjaksi saamaani pattereilla toimivaa, surisevaa härpäkettä!

Olen aina ennen käyttänyt pelkästään tavallisia hammasharjoja.

Olen aina ennen käyttänyt pelkästään tavallisia hammasharjoja.
Sähköhammasharja on kyllä ihan hyvä hankinta. Mulla oli joskus, pitäisi kyllä hankkia uusi on tovin tullut käytettyä tavallisia harjoja.

Söin vikat suklaat tältä vuodelta, aikamoinen konvehtirasioiden sisällön syönti failureen asti mutta nyt ne on loppu.

Päivän punteista ei muuten paljoa kerrottavaa, ihan hyvä koko kropan höntsäjumppa taas, mutta näppivoimat on kyllä kadonnu aivan totaalisesti johonkin, kun tuli tuota salitaukoa. Jaksa herranen aika satkun tankoa pitää käsissä, jos tekee vähän pidempää sarjaa suorin jaloin vetoa, kun loppuu näpeistä voimat.

Ts. remmit taas ostettava. Joku toinen varmaan reenais vähän grippiä, mutta kun ei kiinnosta ei sitten tippaakaan.

Back
Ylös Bottom