Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltalukemisina Talouselämän juttu Uroksen konkurssipesän hoidosta. On se Hallikainen ja sukunsa melkoisia erikoisliikemiehiä. 😅
Noi summat on semmoisia, että jääkö pian Fyrkman toiseksi, kun velkojat vaan nuolee näppejään.
Ja saattaa vielä tulla kivitaloakin, kunhan nyt ensin Rovaniemellä hovioikeuden nuija kolahtaa. Piisaakohan 5 vuotta käräjöintiä.

Iltalukemisina Talouselämän juttu Uroksen konkurssipesän hoidosta. On se Hallikainen ja sukunsa melkoisia erikoisliikemiehiä. 😅
Noi summat on semmoisia, että jääkö pian Fyrkman toiseksi, kun velkojat vaan nuolee näppejään.
Ja saattaa vielä tulla kivitaloakin, kunhan nyt ensin Rovaniemellä hovioikeuden nuija kolahtaa. Piisaakohan 5 vuotta käräjöintiä.
Kyseessä helvetinmoiset pisnekset ja sitten todetaan, voi ettien että, "eikä kukaan oikeastaan tiedä, mitä yhtiö lopulta tekee"

…monttuun

näinnon, eläkkeestä ei kannata haaveilla, ei piisaa elonpäivät sinne saakka

olen ollut työelmässä +20v, mutta en ole vielä etes puolessavälissä uraa eläkeikään!

ei tule kesää!

näinnon, eläkkeestä ei kannata haaveilla, ei piisaa elonpäivät sinne saakka

olen ollut työelmässä +20v, mutta en ole vielä etes puolessavälissä uraa eläkeikään!

ei tule kesää!

Ei tupakkia, vain kymmenkunta annosta alkomaholia viikossa, paljon ruisleipää ja säännöllinen cardio niin elinikänNe ennuste lienee yli 80 vuotta. Tosin Suomen taloudenpito sellaista, että niin taitaa olla myös eläkeikänne ennuste.

Tosin Suomen taloudenpito sellaista, että niin taitaa olla myös eläkeikänne ennuste.

tätä meinasinkin, että henki lähtee ennen kun se ikä tulee vastaan

toisaalta pitäisi osata alkaa laskemaan sitä, että koska alkaa elää varallisuudella
kela+omaisuuden myynti=15v eläisi tällä samalla elintasolla helposti

elinikänNe ennuste

laskeppa uudelleen

-leivän päälle voita, riittävästi (lue:paljo), eli hirvittävästi liikaa kovia rasvoja
-lihansyöjä, ruokavalioon ei kuulu peruna ja muut salaatit
-en käy lääkärissä, eli jos alkaa närästämään niin kärvistelen sen kanssa kotioloissa loppuun saakka

Minä ennustan, että kuuttakymppia ei näy

ostiko kukaan eilen qttä? Minä olin, jos ei kaikki rahat olisi ollut kiinni mustissa pyöreissä

harkitsi jo olisiko pitänyt myyä 200e tappiolla ja kaikki kiinni

no: pian näkee olisiko se ollut kannattavaa

ostiko kukaan eilen qttä? Minä olin, jos ei kaikki rahat olisi ollut kiinni mustissa pyöreissä

harkitsi jo olisiko pitänyt myyä 200e tappiolla ja kaikki kiinni

no: pian näkee olisiko se ollut kannattavaa
Gofore:a ostin. Scanfil tarkkailussa.
Se on nyt vaan niin että pomppupuput: Qt Group, Kempover ja Revenio on mulla vähän jäähyllä. Toki jossitella voi ja olisihan niitä pitänyt ostaa jne.
Tänään ehkä sokolaatia, kerta joulu: The Hershey.

Back
Ylös Bottom