Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meillä taustamölynä pyörii Tenavat elokuva. Nainen näkee itsensä vahvasti Maisassa, minä yllättäen Jaskassa, paitti että en minä kyllä minkään päähenkilö pystyisi olemaan.

Mulla on joku vipu väärässä asennossa päässä ja en oo jaksanu oikein koskaan kuunnella Amy Whinehouseja, Norah Joneseja ym. näitä Soul, R 'n B huippulaulajia..

Mutta pieni luomisen tuska oli näköjään tänään ja en oo näitä soittojani tänne viittiny yleensä spämmäillä, mutta spoilerin takana on pieni audiopätkä, jos kiinnostaa. Biisi on tuommosta synthwave retropoppista ja sen synasoolo apinoitu kitaralle. Tarkoituksena oli testailla pikkaisen tuollaisia kaupallisia impulssivasteita ja miltä ne kuulostaa nauhoitettuina.

Koronaariangiolöydös: merkittävä kolmen suonen tauti ja merkittävä vasemman päähaaran ahtauma.
Tämän ymmärsin. Nuo tarkemmat haarat ja niiden anatomia on päässy aivosolusta unohtumaan kun on kaikkea muuta, tärkeämpää esim olutta tullut tilalle.

Mulla on joku vipu väärässä asennossa päässä ja en oo jaksanu oikein koskaan kuunnella Amy Whinehouseja, Norah Joneseja ym. näitä Soul, R 'n B huippulaulajia..

Mutta pieni luomisen tuska oli näköjään tänään ja en oo näitä soittojani tänne viittiny yleensä spämmäillä, mutta spoilerin takana on pieni audiopätkä, jos kiinnostaa. Biisi on tuommosta synthwave retropoppista ja sen synasoolo apinoitu kitaralle. Tarkoituksena oli testailla pikkaisen tuollaisia kaupallisia impulssivasteita ja miltä ne kuulostaa nauhoitettuina.

Tuli ekana mieleen Miami Vice.

laitan tuuren syyksi, oli meinaan senverran gay GAYkka

baisitillakin oli bedaalia niinku kovemmallakin heavymetalitaristilla

ja kyllä muuten tuliki välillä niin matalia taajuuksia, niin matalia taajuuksia

kohtasimme GAYn jälkeen kellarissakin, mutta en uskaltanut sanoa moi

IMG_20231217_191244.webp
Kävin suksimassa pari tuntia, luisto hyvä. Suksiessa näkyi komeat revontulet, mut ei siinä hurjassa vauhdissa kerennyt kuvia räpsiä. Joten tämä rutku saa kelvata.

Leskentekijä on se vanha 2t Kawa, kuutioita en nyt tähän hätään muista. Kaverillani on sellainen entisöitynä aika viiiiiiiimosen päälle.

e. 750 ceecee taisiolla

Back
Ylös Bottom