Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Ikää tulee KOKO AJAN lisää. Joten eiJalat edelleen jumissa sunnuntain kevyestä jalkatreenistä. Kunto huono lenkillä. No, jospa tää tästä joskus, tai sitten ei.
#loppuonlähelläEi. Ikää tulee KOKO AJAN lisää. Joten ei![]()
Odota 10 vuotta ja palataan sitten asiaan.eihän se ole kun tekee vaan
Minä ainakin olen nyt paljon paremmassa cunnossa kun 20vuotiaana
Saa, justiin suunnittelin samaa, että jälkikasvu iltapalalle ja ite jo unille.Saako mennä nuqq?
Odota 10 vuotta ja palataan sitten asiaan.
11![]()
Löytyykö sinulta hyvä yleissivistys? Testaa 25 kysymyksellä
Kuinka selviät visassa, jossa yli 20 oikein on todella kova tulos?www.is.fi
15/25
Sama.![]()
Löytyykö sinulta hyvä yleissivistys? Testaa 25 kysymyksellä
Kuinka selviät visassa, jossa yli 20 oikein on todella kova tulos?www.is.fi
15/25
Ai oliko siellä jotain vihjeitäki? Huijausta mokomat.Sama 15 tuosta yleistietovisasta. Populaariviihde oli helppoa, muusta olin aika kujalla. Vihjeet jeesas 2/2.
Ainakin meidän lähiell myi tota Pronefraa vielä eilen kotiin käynnin yhteydessä. Kaverin koiralle. Tämä ihan sattuma että luin juuri tänään sen käyntikertomusta. Näköjään myös netissä myynnissä.Minun kisu on syönyt Royal Canin Renal - erikoisruokaa, näppärästi saa kotiin tilattua Peten Koiratarvikkeesta. Pronefra oli sellainen lisävalmiste tukemaan jäljellä olevaa munuaistoimintaa ja se maistui kissalle erinomaisesti.
Kai se kisu kärrättävä Kysin dialyysiin![]()
Herrasmies kakkantaa etiketin mukaisesti sorsaan sängyn vieressä seisten.Vuodelepo, ei saa kävellä 1,5m vessaan, mutta saa seistä sängyn vieressä kusemassa pulloon huonekaverin nähden ja koska tahansa voi ovesta paukata porukkaa sisään. Paskaa täytynee pidätellä kunnes pääsee joskus kotiin.
Kiitos kuitenkin hyvästä hoidosta![]()
Pitää tiedustella huomenna eläinlääkäriltä. Olen ostanut apteekista ja nyt kahdessa käynyt turhaan kyselemässäAinakin meidän lähiell myi tota Pronefraa vielä eilen kotiin käynnin yhteydessä. Kaverin koiralle. Tämä ihan sattuma että luin juuri tänään sen käyntikertomusta. Näköjään myös netissä myynnissä.